opvarmning af flæskesteg
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-12-03 16:57

Hejsa

Jeg har noget af et stykke flæskesteg tilbage fra i onsdags, som jeg havde
tænkt mig vi skulle ha' i dag, men hvad gør jeg ved det så det ikke bliver
tørt? lægger jeg det bare ind i ovnen med noget sølvpapir over, eller er der
nogen der har et bedre forslag?

Mange julehilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Hauge

Dato : 26-12-03 18:48

Hejsa

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
> tørt? lægger jeg det bare ind i ovnen med noget sølvpapir over, eller er

Læg skiverne i et ilfast fad, og kom en lille anelse vand deri, og stil det
i ovnen ved 160 grader, til det er varmt, vandet er selvfølgelig for at man
ikke trækker saften i kødet ud.

/Hauge

Fra : zasha

Dato : 26-12-03 19:04

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tørt? lægger jeg det bare ind i ovnen med noget sølvpapir over, eller er

Hvis du har noget sovs (eller sauce ;) tilovers, ville jeg skære kødet i
tynde skiver og varme det sammen med sovsen/saucen

--
Hilsen Heidi

http://chocolade.dk