Sonnibikes and parts?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-12-03 14:14

Hmm.. Kørte forbi vores gamle cykelhandler, som har lukket nu. Men nu står
der et par fede motorcykler i lokalerne , og undenfor er det et skilt
"Sonni Bikes and parts" tror jeg det var. Nogen der kender noget til hvad
det er? Den ligger på Mylius Erichensvej i Aalborg ?! Der står muligvis også
alm. cykler derinde, det var lidt svært at se.......

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Jan

Dato : 26-12-03 14:21

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk>
> "Sonni Bikes and parts" tror jeg det var. Nogen der kender noget til hvad
> det er?>

Hej Thomas.

Jeg kommer selv fra Aalborg, og har aldrig hørt om den biks.. men det lyder
da spændende. Har de et website ?

Mvh. Jan

Fra : Jan

Dato : 26-12-03 14:32

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> der et par fede motorcykler i lokalerne , og undenfor er det et skilt
> "Sonni Bikes and parts" tror jeg det var. Nogen der kender noget til hvad

Hej igen.

Lurede lige på kraks. Mon det er det firma der hedder Sunnyside Bikes ??..
M.E. vej 25 ? Jeg har ikke umiddelbart kunne finde et website, men måske
andre er mere snu ?

Mvh. Jan

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-12-03 16:54

"Jan" <jndkmd@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> M.E. vej 25 ? Jeg har ikke umiddelbart kunne finde et website, men måske

Jeps, det er adressen. Det kunne umiddelbart også godt se ud som om de skal
sælge trædecykler, men jeg aner det ikke.
Så det bare tilfældigt da jeg kom forbi forleden !!!!

Der står noget derinde, som minder om et par ombyggede cykler i Jessi James
stil.

> Mvh. Jan
Thomas

Fra : Sporty

Dato : 30-12-03 12:33

Hejsa,

Rigtigt nok, den nye forretning hedder Sunnyside Bikes - indehaveren,
Michael, var indtil for nyligt ansat i CAP´s Harley Shoppen, Nørresundby.
Michael har nu valgt at prøve lykken som selvstænding i denne branche.
Der skulle efter sigende være åbningsreception i butikken Fredag d. 16.
Januar 2004. Men skulle du have lyst til at kigge på herlighederne inden, så
tror jeg ikke det er noget problem. Jeg har ihvert tilfælde selv været inde
og lure.
(Og nej der findes IKKE nogen trædecykler i forretningen længere)...

Johnny