Flyttelæs til USA/New York
Fra : Nic

Dato : 26-12-03 12:21

Hvordan gøres det billigst ?
Alt kan pakkes i flyttekasser ca 12stk.
mvh
Nic

Fra : Henning

Dato : 26-12-03 13:19

"Nic" <N@d.dk> skrev i en meddelelse
news:3fec1994$0$70000$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hvordan gøres det billigst ?
> Alt kan pakkes i flyttekasser ca 12stk.

med Mærsk er du sikker på at kasserne kommer derover
se mere her: http://www.eksporttilusa.dk/Transport/Danmark.asp
med en østeuropæisk damper kan det ske at du ikke ser dine kasser mere

Fra : Lars Ehlers

Dato : 27-12-03 05:53

On Fri, 26 Dec 2003 12:20:40 +0100, "Nic" <N@d.dk> wrote:

>Hvordan gøres det billigst ?
>Alt kan pakkes i flyttekasser ca 12stk.

Med mindre du selv vil til at bygge en trækasse, der passer til de
ydre mål af en skibscontainer, så er det nok bedst at kontakte et
flyttefirma, der er vant til at håndtere flytninger over atlanten. Jeg
har selv fået flyttet et større flyttelæs fra København til San
Francisco,og jeg brugte Adams Transport uden nogen problemer. Prøv at
ringe rundt til de flyttefirmaer, der reklamerer med, at de kan klare
internationale flytninger. De skal også udfylde toldpapirer, så stort
set alt skal deklareres. Glem ikke at tegne forsikring på flytningen,
jeg fik ordnet nogle mindre skader på den konto.

--
Lars Ehlers, San Francisco