Nye Alu med dæk = vintertilbud ?
Fra : Ham selv !

Dato : 26-12-03 11:24

Hey gruppe !!

Nogen som ved hvor der skal handles Alufælg med dæk på vinter tilbud nu ??
regner med at der nok skal være et par tilbud eller to, et sted i landet på
nogle 18"

Glenn
"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-12-03 20:05

"Ham selv !" <vectra2000@(GÆT)ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvor der skal handles Alufælg med dæk på vinter tilbud nu ??
> regner med at der nok skal være et par tilbud eller to, et sted i landet

> nogle 18"

Måske. Hvis du kan finde en, som har et sæt 18" til din bil på lager.
Ellers tror jeg at de gode tilbud kommer om nogle md, når der bliver købt
stort ind.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ham selv !

Dato : 27-12-03 21:21

> Måske. Hvis du kan finde en, som har et sæt 18" til din bil på lager.
> Ellers tror jeg at de gode tilbud kommer om nogle md, når der bliver købt
> stort ind.

Hrrmmmm..... jeg troede at de netop skulle have tømt deres
"gamle" lager lige nu, inden foråret

Er dog imellemtiden faldet over et par stykker pris. 8500-9800 kr. med dæk
Lyder da ikke voldsomt, idet jeg sidst betalte 16000.- for mine 16" ATS
Chrome fælg incl. F1 dæk

Glenn

Fra : Bo Lynnerup

Dato : 27-12-03 21:39

"Ham selv !" <vectra2000@(GÆT)ofir.dk> wrote in message

> Hrrmmmm..... jeg troede at de netop skulle have tømt deres
> "gamle" lager lige nu, inden foråret

Det "gamle" ryger ud når der skal laves plads til vinterdæk.. de har ikke
begge dele samtidigt.. arbejder selv midlertidigt hos et dækfirma.. det er
småting de har af sommerdæk og alufælge liggende.. det er stålfælge og
vinterdæk der optager 80% af lagerpladsen.

/Bo
--
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>
Ræsende rundt på en 2benet KTM..