Opgradering fra Radeon 9500 Pro til Radeon~
Fra : Jawer

Dato : 26-12-03 10:20

Jeg har et 9500 pro idag har vil gerne opgradere til 9800 pro.
Mit spørgsmål er om jeg vil mærke en mærkbar forskel når mit bundkort
(A7V333) kun understøtter x4 og dermed ikke for den fulde udnyttelse af
9800's x8 ?

--
Jawer

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 26-12-03 10:37

> [...]
> Mit spørgsmål er om jeg vil mærke en mærkbar forskel når mit bundkort
> (A7V333) kun understøtter x4 og dermed ikke for den fulde udnyttelse af

Du vil da kunne mærke _noget_ forskel vil jeg mene. Jeg selv gik fra et GF2
til et Radeon 9800 XT (ikke at GF2 og 9500 Pro skal sammenlignes) og kunne
mærke en verden til forskel.
AGP X 8 bliver overhovedet ikke udnyttet idag. Du kan stort set ikke
se/måle forskel på om et kort kører med AGP X 4 eller AGP X 8. Så opgrader
du bare, hvis du mener det er nødvendigt.

> --
> Jawer

Kenneth

Fra : Bjørn

Dato : 26-12-03 18:53

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at softmodde mit R9500PRo til
9700Pro..

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-03 22:10

Bjørn wrote:
> Hvis jeg var dig ville jeg starte med at softmodde mit R9500PRo til
> 9700Pro..

Det bliver svært, for det er Radeon 9500 (ikke-Pro) som kan softmoddes
til Radeon 9700 Pro.

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 27-12-03 19:54

> Det bliver svært, for det er Radeon 9500 (ikke-Pro) som kan softmoddes
> til Radeon 9700 Pro.

Nej. Det er 9500 NON-Pro, der kan clockes til 9700 NON-Pro.

Fra : Brian Lund

Dato : 28-12-03 01:56

> Nej. Det er 9500 NON-Pro, der kan clockes til 9700 NON-Pro.

Moddes og så clockes ;)

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 02:15

Rasmus Ipsen wrote:

> Nej. Det er 9500 NON-Pro,

Det skrev jeg også.

> der kan clockes til 9700 NON-Pro.

Fair nok - det er mig der husker forkert hvis det var 9700 non-pro
udgaven det kunne moddes+clockes til.

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 28-12-03 07:27

No hard feelings