Rødfascismen blander sig i alt.
Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-03 09:21

Rødfascismen blander sig i alt.

Med den umådelige indflydelse, som en lille skare selviske folkefjender har
opnået, for at profilere sig som gode muslimimportører og alle andre som
onde, kobles alt sammen.

Det er underforstået for sports-opinionsdannere, at DF er den ondskab, der
skal bekæmpes, for at man kan få bevilginger og udvide sit
sagsbehandlingsimperie. Al forhånelse af politiske modstandere hedder
"Humor" når man har magten i landet. Ekstrabladet skrev dobbeltside med
overskriften "Perkervitser" og blev frikendt for 266b-racisme. Mine mildere
rottevitser går lige i min straffeattest.

Selvom vi intet ved om biologisk race i Mellemøsten på Jesu tid, så skal
Jesus i en kristendoms-propaganda-TV-serie være med muslim-udseende

TV2-humor støder DF
Ski-journalisten Thomas Uhrskov bryder sig ikke om Dansk Folkeparti. Men det
bør han holde for sig selv, mener Pia Kjærsgaard.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=390768

Religionen blander sig i alting
Religionen kan være sød og rar som i »Jesus og Josefine«, men i den
virkelige verden er den det ikke, siger teolog. Københavns Universitet vil
undersøge religionens indflydelse på samfundet og forskningen i det 21.
århundrede.
http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=390762

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 26-12-03 13:37

Hej Bo

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Ekstrabladet skrev dobbeltside med overskriften "Perkervitser" og
> blev frikendt for 266b-racisme. Mine mildere rottevitser går lige
> i min straffeattest.

Intentionen bag artiklen var vel, mildt sagt, også noget anderledes end dine
intentioner?

> Selvom vi intet ved om biologisk race i Mellemøsten på Jesu tid, så skal
> Jesus i en kristendoms-propaganda-TV-serie være med muslim-udseende

Historisk vil du bemærke, at Kristus lignede enhver anden jøde så meget at
Judas var nødt til at udpege Jesus -- ringer de 30 sølvpenge nogen klokker i
dit bibelkendskab?

> [...]
det
> bør han holde for sig selv, mener Pia Kjærsgaard.

Man kan mene meget om Pia Kjærsgaard, men da jeg ikke har noget pænt at sige
om hende, vælger jeg at tie. Det kaldes hensynet til sin næste, hr. Bo
Warming. Jeg troede det var din intention at begynde julesæsonen med et nyt
sprog og en mere kristen profil, også her i NG...

> [...]
> undersøge religionens indflydelse på samfundet og forskningen i det 21.

Så kan man jo håbe at Københavns Universitet vil være OBJEKTIVE i deres
undersøgelser, fremfor at undersøge med konklusionen skrevet på forhånd...

Henrik, Slagelse

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-03 14:51

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com>

> Intentionen bag artiklen var vel, mildt sagt, også noget anderledes end
dine
> intentioner?

Ja Ekstrabladet udtrykte foragt for mennesker, hvad jeg aldrig har gjort.

> Historisk vil du bemærke, at Kristus lignede enhver anden jøde så meget at
> Judas var nødt til at udpege Jesus

Dit svar på min detailkritik af skuespillervalg, er ret uforståelig. Jeg
uddyber derfor

Vi aner ikke om folk så ud som nutidens palæstinensere i Israel på Jesu tid.
Der er gået mange generationer og muslimer fra syd trængte ind og udryddede
nok 99% af lokalbefolkningen da Muhamed lod holocasut bryde ud mod
Mellemøsten indtil korsfarerne fik stoppet hans efterfølgende hitlerske
kaliffer delvis.

> det
>
> Man kan mene meget om Pia Kjærsgaard, men da jeg ikke har noget pænt at
sige
> om hende, vælger jeg at tie.

Pia er så menneskekærlig som nogen anden MF -
- tale er sølv og tavshed er ussel.

DIVERSE JULEGENBRUG
1. Nogle gifter sig for skænderiernes skyld

En ydre fjende - fx vinter-risiko for familiens sult i et gammeldags
husmandsbrug - skaber sammenhold.
Men idag er alle rige og vi er kun sultne efter udfordringer, og selv din
bror kan blive din fjende, hvis der ikke er opstået handelsforhold , hvor
man har noget at give hinanden.

En klog oplysningsfilosof skrev at "En ven, hvis håb vi ikke kan gavne, vil
vi hellere have som fjende". og de gamle romere mente direkte at "jo mere
beslægtethed, jo mere foragt". Kongemord var ofte brodermord.

Da "Dallas" gik hen over landet var TV-skurken "J.R."
_manden som danskerne elskede at hade._

Tossen der ringer, at hans ven tror, han er en høne, frabeder sig overlægens
tilbud om, at man kommer og tvangsindlægger vennen

" - for jeg har jo brug for æggene!"
Vi har alle brug for æggene, siger Woody Allen til som morale for denne
vits,
og gennemskuer man hvor overfladisk man hader,
kan man evt. begynde at samarbejde fornuftigt.

Mon bøsser får bedre ægteskaber af, at deres bryllup ophøjes til kirkeligt
sakramente. Det tror jeg ikke,
Vi har brug for partnere, hvor "neuroserne går i hak" - og det er blasfemisk
og destruktivt at ville udråbe sig selv til mere moralsk og gavnlig end den
ven-fjende man omgås.
Om hundred år kan man måske afgøre om sær afvigelse kan kaldes skadelig
sindsyge eller om højre- eller venstre-idealisme har sig mest lykkeskabende.

Men her og nu er det omm at være ærlig egoist og gå eftere, hvad glæder
flest mulig.

--

2. At søge hjælp gør syg

Læger lader som om der er vævs-forandringer i hjernen, når en person
diagnosticeres "sindsyg".

Det er kun sikkert ved Ficks og Føllings og lignende sjældne sygdomme

De allerfleste lidende mennesker, der kan kaldes psykiatrisk lidende, tog
selv den beslutning, da de søgte hjælp hos en sindsyge-læge (evt var truende
eller voldende, så de tvangsindlagdes eller fik behandlingsdom).

Psykiatri er 1. dømmesyge, der giver orden i sagerne - opdeling af samfundet
i tabere og vindere

2. alibi for at behandlere og pårørende føler sig medlidende og gode, ved at
tilbyde hjælp til afvigeren.

Roden til meget ondt er autoritetstro -
- en falsk og skadelig selvtllid opnås, når folk idømmer deres medmennesker
"paranoia, skitzo og lignende" udfra eget halvstuderte tosseri om at kunne
se ligheder med lægers ret eksakte diagnosticering og egne
skældsords-domme..

De der vælger tosse-rollen kommer let ind i en ond cirkel, hvor de gøres
afvigende af, at afvigelse forventes, og uvægerligt lever de op til
profetierne.
Nedenstående ´norske lærebog erkender , at medicinen er placebo, der blot
lokker patienten til at tro på behandleren, altså underkaste sig

J Engelstad Snoek og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG"
"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod årsager, men mod
symptomer. Det betyder , at der ikke findes lægemidler, der kan helbrede
skitzofreni, depression eller angst. Lægemidlerne må aldrig blive en
erstatning for psykosociale tiltag. Medicanmenter kan hjælpe patienten til
at indse betydningen af disse tiltag."

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-12-03 01:17

Hej Bo

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com>
> dine
> Ja Ekstrabladet udtrykte foragt for mennesker, hvad jeg aldrig har gjort.

Nå, nej... ;-D

> Dit svar på min detailkritik af skuespillervalg, er ret uforståelig. Jeg
> uddyber derfor

Når du del-citerer, vil jeg lige gøre dig opmærksom på at der var en rest i
sætningen...

> [...]
> nok 99% af lokalbefolkningen da Muhamed lod holocasut bryde ud mod
> Mellemøsten indtil korsfarerne fik stoppet hans efterfølgende hitlerske

Vi ved dermed heller ikke hvorvidt de gjorde...

Henrik, Slagelse