Helligdage med Telia Fritid
Fra : Ukendt

Dato : 25-12-03 09:37

Hejsa

Hvad betaler man her i helligdagene med et Telia Fritid abonnement?
Jeg synes ikke helt, det er gennemskueligt på deres web i hvert fald, og jeg
kan ikke finde det prisblad, som jeg modtog, da jeg skiftede.

Fra : S.A

Dato : 25-12-03 09:50

> Hvad betaler man her i helligdagene med et Telia Fritid abonnement?

Det skulle da meget gerne være gratis til fastnettlf.!

S.A

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-03 10:50

"S.A" <ugyldig@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle da meget gerne være gratis til fastnettlf.!
>
> S.A

Det er også min holdning til det. Men hvor fremgår det, at det er sådan?

Fra : P.Christensen

Dato : 25-12-03 18:12

Hejsa

> "S.A" <ugyldig@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Det er også min holdning til det. Men hvor fremgår det, at det er sådan?

Fakta er at det som der står kun er gratis mellem kl 1800 og 0800, samt i
weekenden. Altså IKKE
på helligdage.
Det kan man også se på sin egen regning at det er sådan hvis man har
foretaget opkald igår. fx.

Hilsen Palle

Fra : S.A

Dato : 25-12-03 21:16

Må jeg lige lige tilføje følgende:

- Det behov imødekommer vi med "Telia Fritid", siger Peter Bredgaard,
administrerende direktør i Telia Networks. For 149,- kroner om måneden kan
fastnetkunder hos Telia nu på alle hverdage ringe alt det, de vil mellem kl.
18.00 og 08.00 samt hele weekenden og på helligdage. Citat slut

http://dk.news.yahoo.com/031021/133/2ymoy.html

S.A

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-12-03 21:30

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan man også se på sin egen regning at det er sådan hvis man har
> foretaget opkald igår. fx.

24.12 er ikke en helligdag

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-03 23:07

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3feb48e8$0$27398$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
>
> 24.12 er ikke en helligdag

Det er korrekt - det er "blot" en fridag.
Jeg spurgte nu også mere mht. i dag og i morgen.

Det er bare underligt, at det ikke fremgår af deres prisblad, synes jeg. Gør
den slags ellers normalt ikke altid det?

Fra : S.A

Dato : 25-12-03 23:32

<klip>
> Det er bare underligt, at det ikke fremgår af deres prisblad, synes jeg.
Gør
> den slags ellers normalt ikke altid det?

Du har helt ret. Det burde stå klart og tydeligt.
Nok engang bør man nok holdes øje med forbruget på "Telias personlige side"
i disse helligdage. Desværre er opdateringen af forbruget gerne forsinket
flere dage! Så man har lidt svært ved at argumentere for et evt. registreret
forbrug i helligdagene.

S.A

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-12-03 16:15

"|Hammerlam|" <.> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg synes ikke helt, det er gennemskueligt på deres web i hvert fald, og jeg
> kan ikke finde det prisblad, som jeg modtog, da jeg skiftede.

Se her: http://oe.telia.dk/campaign/

-cb

Fra : MICHAEL

Dato : 28-12-03 02:09

Det er gratis, undtagen på hverdage. Deres Web opdateringpå opkaldene
vidner om det samme. 24.12 og 31.12 er ikker helligdage, derfor er det
til normal pris indtil kl. 18.00.

Vh.