mærkelig Nokia 3510
Fra : Gaby

Dato : 24-12-03 10:35

hej
Min 3510 er begyndt at opføre sig mærkeligt en gang i mellem den gør at
tasteturlås aktivers efter 1sek hvorefter den går på pauseskærm kan kun
komme i kontakt den ved at pille batteriet ud og sætte det i igen, er der
nogen der har oplevet det samme

MVH
Futte

Fra : Betina

Dato : 01-01-04 19:57

Nej desværre men jeg tror atdu skal have opdateret softwaret i tlf...
Hilsner fra vejle