SimCity 4 ???
Fra : Frank Larsen

Dato : 24-12-03 12:42

Jeg har et SimCity 4 spil som har forlist manualen og dermed serienummeret
hvordan fås et nyt nummer subsidiært manual o.s.v. jeg står i problemet ved
en formatering af HD m.v. så er der en der kunne sende mig en hilsen med
oplysningerne ( gerne på DK hvis den findes på nettet eller en scannet kopi
i f.eks. PDF - format) til flg. E: mail.: larsenfrank@stofanet.dk ville jeg
da være mægtig glad.
Derudover glædelig jul og godt nytår til alle fra--
Med venlig hilsen
Frank

Frank

Fra : Gismo

Dato : 24-12-03 12:50

"Frank Larsen" <frank_larsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> en formatering af HD m.v. så er der en der kunne sende mig en hilsen med

Hvis du søger en lovlig key håber jeg du tror på Julemanden - Hvis du bare
vil have en key som virker er det her detsvære ikke den rigtige gruppe

> Derudover glædelig jul og godt nytår til alle fra--
> Med venlig hilsen
> Frank

Da også glædelig Jul her fra

--
Gismo

Fra : JH

Dato : 24-12-03 13:54

Frank Larsen wrote:
> [...]
med
> oplysningerne ( gerne på DK hvis den findes på nettet eller en scannet

Manual kan hentes her:
http://www.replacementdocs.com/docs/PC/SimCity%204%20-%20Manual.pdf
Serienummeret kan du vel få ved at skrive til Maxis.
Gå ind på spillets hjemmeside og find mail-adr.
Måske et billede af kvittering og/eller spilcd'ere skal med??
Måske du også kan få manualen, men det er nok
ikke gratis.

> Derudover glædelig jul og godt nytår til alle fra--

Tak, i lige måde

JH