Glædelig jul
Fra : Ukendt

Dato : 24-12-03 09:30

I ønskes alle en glædelig jul

Ole

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-12-03 22:25

Ole Madsen wrote:
> I ønskes alle en glædelig jul

Jo tak, og i lige måde!

Go' Jul, allesammen! o<;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-03 06:42

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in message
news:3feb55c6$0$69923$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ole Madsen wrote:
> > I ønskes alle en glædelig jul
>
> Jo tak, og i lige måde!
>
> Go' Jul, allesammen! o<;-D

Fundats-forbud imod spam handler om, at der ikke i debatten skal fyldes op
med ligegyldige personlige OT-meddelelser, der ikke har med emnet at gøre.

Latterlig højtids-lykønskning, der skal profilere lykønskeren som GOD OG
ALTRUISTISK, men som intet ontopic rummer, er mere asocialt og i strid med
www.usenet.dk end noget som nogen netcop incl Andreas Falck har været
efter.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-12-03 16:42

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Fundats-forbud imod spam handler om, at der ikke i debatten skal
> fyldes op med ligegyldige personlige OT-meddelelser, der ikke har med

Nej, den gør ikke: Den er for at fjolser som dig ikke skal spamme denne
gruppe med totalt irrelevante politiske indlæg, som egentlig ikke har noget
med Kristendom at gøre, men den forbyder derimod bestemt IKKE at man i et
forum om Kristendom ønsker hinanden en lykkelig kristen højtid.

> Latterlig højtids-lykønskning, der skal profilere lykønskeren som GOD
> OG ALTRUISTISK, men som intet ontopic rummer, er mere asocialt og i
> [...]

Du udstiller dig selv som en ynkelig, nidkær nar, Bo. Det er virkeligt svært
at vide om man skal hade dig af et ærligt hjerte eller have meget, meget
ondt af dig og din sølle eksistens.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-03 18:21

> [...]
> med Kristendom at gøre, men den forbyder derimod bestemt IKKE at man i et
> forum om Kristendom ønsker hinanden en lykkelig kristen højtid.

*Du* skriver irrelevant.. Vi andre vender venstre kind til. Du fremturer i
din intolerance og ser ikke bjælken i dit eget øje.

> Du udstiller dig selv som en ynkelig, nidkær nar, Bo. Det er virkeligt
svært
> at vide om man skal hade dig af et ærligt hjerte eller have meget, meget
> ondt af dig og din sølle eksistens.

Hvad med at komme til fornuft og erkende at Beauty Is In The Eye Of The
Beholder, og hvad der er ontopic for hr X er offtopic for hr Y, og fundatsen
har aldrig gjort mine indlæg mere OT end dine

Og husk at du jo kun åbner indlæg i håb, at der er noget, du kan harmes
over. Din masochisme løber af med dig, og ingen er tvunget til at åbne
indlæg eller læse dem til ende. hvis de har din allergi.

HER LIDT HJÆLP TIL AT FATTE BEGREBET SMAGSDOMMERI, som skader mere end alle
psykoser.Al påstand om OT vedr mig, har alene skyldtes at smagsdommerne var
uenige, men ikke evnede at modargumentere.Du får alligevel aldrig job som
smagsdommer med ret til at herse med dine medborgere. Så drop din hang til
unødig indblanding.

" Almindelige mennesker skal ikke acceptere ekspertudtalelser som det
sidste udsagn og den skinbarlige sandhed, for så snævres den offentlige
debat ind og bliver til sidst en debat mellem eksperter. Anders Fogh
Rasmussen

"Befolkningen skal ikke finde sig i løftede pegefingre fra såkaldt
eksperter, der mener at vide bedst. Eksperter kan være gode nok til at
formidle faktisk viden. Men når vi skal træffe personlige valg, er vi alle
eksperter Anders Fogh Rasmussens første nytårstale

Taste has no system and no proofs. Susan Sontag

The world is governed by opinion. Thomas Hobbes

There is no accounting for tastes, as the woman said when somebody told her
her son was wanted by the police. Frank P. Adams

Gør endelig ikke mod andre, hvad du ønsker de skal gøre mod dig Deres smag
behøver jo ikke være den samme. George Bernard Shaw

Ikke tingene påvirker menneskene, men deres mening om tingene.
Epiktet

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-12-03 21:51

I news:gSPGb.17711$%o3.9527@fe03.private.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

[ ... ]
> Latterlig højtids-lykønskning, der skal profilere lykønskeren som
> GOD OG ALTRUISTISK, men som intet ontopic rummer, er mere asocialt
> [...]

Hvor er du dog latterlig at høre på!

Men du ønskes alligevel en rigtig god efterjul og et skønt og
pragtfuldt nyt år

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-03 15:32

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote in message
> [...]
>
> [ ... ]
>
> Hvor er du dog latterlig at høre på!
>
> Men du ønskes alligevel en rigtig god efterjul og et skønt og

Jeg ønsker da også alle god 1.jul 2.nytår 3. al anden fremtid
men ville aldrig lokke folk til at bruge tid på at åbne et indlæg, der ikke
havde interessantere indhold. *også*

Min pointe er desuden, at kun kommerciel spam og mailbombning er sag for
netbetjent-censur, og flyvsk associationsrigdom som min er ikke mere OT end
tom højtidshøflighed
Anders Peter Johnsen har nok ret i at www.usenet.dk er skrevet for at undgå
irrelevante indlæg, men det var i de langsomme modemmers tid, hvor adfærd
som min ville have været kritisabel.
Med hurtige modemmer er det kun dem der kan lide at forarges, der forarges.

Giver man ytringsfrihedens fjender en lillefinger, tager de hele hånden,
Lev og lad leve mht indlæg, der er i fundatsernes gråzoner - fx
lykønskninger.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 26-12-03 22:28

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> [...]
fundatsen
har aldrig gjort mine indlæg mere OT end dine".

Skægt, som et citat fra dig kan bruges imod dine egne ytringer. Hvad
kalder man den slags personer?

God jul til alle andre.

Mvh. JIB

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 25-12-03 23:24

"Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I ønskes alle en glædelig jul
I lige måde.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Ordet blev kød og tog bolig iblandt os, og vi så hans herlighed, en
herlighed, som den Enbårne har den fra Faderen."
(Joh 1,14 - Juledag)

--
Hej fra Børge.
http://trojesus.webbyen.dk/