BG reklame
Fra : Julie og Kristian

Dato : 24-12-03 00:04

Hva hedder den sang de bruger i BG reklamen, hvor manden slæber sådan en elg
ud af huset

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 25-12-03 15:04

"Julie og Kristian" <julieog_fjerndette_kristian@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe8c9d0$0$29384$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hva hedder den sang de bruger i BG reklamen, hvor manden slæber sådan en
elg
> ud af huset

Cornelis Vreeswijk -

sangen kan jeg ikke huske hvad hedder men den ligger på hans greatest hits
cd

Fra : aussie_rules

Dato : 25-12-03 22:45

Det er forkert !
Cornelius Vreswijk - "Deidres samba" er fra den anden BG Bank reklame, med
manden i badekarret......
Kan ikke lige huske melodien fra den anden desværre......

J Wagner

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-12-03 23:26

> "Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus90_fake_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er forkert !

Nej?

> Cornelius Vreswijk - "Deidres samba" er fra den anden BG Bank reklame, med
> manden i badekarret......
> Kan ikke lige huske melodien fra den anden desværre......

Der bliver den samme brugt....

Og kunne du ikke lige, for nemhedsskyld, checke

> J Wagner

Lars B.

Fra : aussie_rules

Dato : 26-12-03 02:06

Og kunne du ikke lige, for nemhedsskyld, checke
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

> Lars B.

Beklager....

JW

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 26-12-03 16:09

"aussie_rules" <jesperwagner@SLETstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Og kunne du ikke lige, for nemhedsskyld, checke

> Beklager....

Alt forladt :)

> JW

Lars B