|
| Amo bageblanding... Fra : Michael Schrøder |
Dato : 23-12-03 13:05 |
|
Jeg har lige sendt følgende mail til Amo (Cerealia Foods) og vil da gerne
høre jeres kommentarer.
"Jeg vil hermed gerne klage.
Det er efterhånden ikke meget jeg er villig til at give for jeres "Garanti
for Kvalitet".
Vi har gennem mange år (siden bageblandingerne kom frem) bagt ca. 2 rugbrød
om måneden, både solsikke og fuldkorn. Det har altid være Amo's da de andre
blandinger ikke er nær så gode.
Gennem årene er jeg stødt på pakker der har være dårlige, men det har være
så få at de bare er røget ud.
Det sidste halve år er det nok snarere 1 ud af 4 pakker der har være dårlig,
og nu sidder jeg igen med en...
Det dårlige består i noget edderkoppe/spindemide agtigt stads og til tider
endda selve ormen, som jeg formoder er selve problemet ?
Pakkerne er ikke blevet gemt længe, vi køber typisk 3-4 pakker ad gangen -
denne pakke er pakket den 28/8-2003 og kan holde sig til 15/5-2004.
Skal vi virkelig gå over til bagerens hjemmebagte for at slippe for kvalmen
ved at tænke på rugbrødsblandinger eller kan I love bedring ?"
mvh Michael
| |
Ukendt (23-12-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 23-12-03 13:15 |
|
"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe82f2a$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har lige sendt følgende mail til Amo (Cerealia Foods) og vil da gerne
> høre jeres kommentarer.
Klip
Jeg syntes klagen er skrevet i en meget venlig tone (havde nok ikke selv
været så venlig hvis jeg havde fundet den slags i et produkt!)
Så håber jeg bare for jer, at I får en ordentlig forklaring, en undskyldning
samt en pæn erstatning for det tabte.
Mvh
HP
| |
Kasper (23-12-2003)
| Kommentar Fra : Kasper |
Dato : 23-12-03 13:18 |
|
> Det dårlige består i noget edderkoppe/spindemide agtigt stads og til tider
> endda selve ormen, som jeg formoder er selve problemet ?
Helt klart KLAMT
Kasper
| |
Queeni (23-12-2003)
| Kommentar Fra : Queeni |
Dato : 23-12-03 14:15 |
|
"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe82f2a$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har lige sendt følgende mail til Amo (Cerealia Foods) og vil da gerne
> høre jeres kommentarer.
Klip
Hej Michael
Du skal også gøre forretning du har købt produktet i opmærksom på dyrene,
det kan lige så vel, stamme fra forretningen. og de skal også sørge for at
få renset ud på deres hylder og lager for at forhindre andre produktet
inficeres med skadedyr.
Læs mere om at forbygge på flg. link.
http://www.dpil.dk/HTML/melmide2002.htm
Ellers en udemærket klage du har formuleret, man bliver de ofte taget mere
alvorligt hvis man holder en høflig tone, som du.
Mvh.
Lizzie
| |
Michael Schrøder (23-12-2003)
| Kommentar Fra : Michael Schrøder |
Dato : 23-12-03 15:31 |
|
"Queeni" <nyheds@ queeni.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe83f88$0$29363$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Du skal også gøre forretning du har købt produktet i opmærksom på dyrene,
> det kan lige så vel, stamme fra forretningen. og de skal også sørge for at
> få renset ud på deres hylder og lager for at forhindre andre produktet
> inficeres med skadedyr.
>
> Læs mere om at forbygge på flg. link.
>
> http://www.dpil.dk/HTML/melmide2002.htm
>
> Ellers en udemærket klage du har formuleret, man bliver de ofte taget mere
> alvorligt hvis man holder en høflig tone, som du.
Tak for linken.
Jeg tror ikke det er melmider, en gang har jeg set noget der lignede en
larve (død) - nærmest en melorm (men det er jo noget andet).
mvh Michael
| |
Ukendt (25-12-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-12-03 11:53 |
|
"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe82f2a$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har lige sendt følgende mail til Amo (Cerealia Foods) og vil da gerne
> høre jeres kommentarer.
Et tip, når man klager over et produkt:
Send klagen som rigtig post. Rigtig post bliver ofte taget mere alvorligt,
end en mail. Og vedlæg så emballagen med produktionsnummer/datoer eller hvad
der måtte være på den, så de kan spore produktet. Der må gerne være lidt af
indholdet tilbage, så de kan se problemet.
Langt de fleste firmaer godtgører ens udgifter til både forsendelsen og
købet af den dårlige vare, + lægger lidt oven i hatten.
Jeg klager af og til over et produkt, jeg ikke finder i orden, eller som er
mangelfuldt. Mine klager bliver altid taget alvorligt.
Tina
| |
Michael Schrøder (25-12-2003)
| Kommentar Fra : Michael Schrøder |
Dato : 25-12-03 13:06 |
|
"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:3feac19f$0$9765$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Jeg har lige sendt følgende mail til Amo (Cerealia Foods) og vil da
gerne
> > høre jeres kommentarer.
> Et tip, når man klager over et produkt:
>
> Send klagen som rigtig post. Rigtig post bliver ofte taget mere alvorligt,
> end en mail. Og vedlæg så emballagen med produktionsnummer/datoer eller
hvad
> der måtte være på den, så de kan spore produktet. Der må gerne være lidt
af
> indholdet tilbage, så de kan se problemet.
Det har jeg bestemt også tænkt mig at gøre.
mvh Michael
| |
|
|