De har vist ikke helt styr på sagerne...
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 24-12-03 08:42

Hej

Tjek lige besrkivelsen på:
http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?MediaId=11993&sort=4

Indiana Jones boksen - indeholder alle fire film

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 24-12-03 10:12

> Tjek lige besrkivelsen på:

http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?MediaId=11993&sort=4

> Indiana Jones boksen - indeholder alle fire film
Ja, det er sikkert en praktikant som har lavet det "opslag" på deres
hjemmeside :) Det er rigtigt nok at der er fire skiver, men den ene er jo
kun extra materiale :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 24-12-03 10:21

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Ja, det er sikkert en praktikant som har lavet det "opslag" på deres
> hjemmeside :) Det er rigtigt nok at der er fire skiver, men den ene er jo

eller?

Måske er det den ultimative boks med den nyeste film på DVD før den er
færdigproduceret?
De er nogle snu markedsføringshunde derovre i Hollywood jo

Anders Hyltoft

Fjern (REMOVE) ved svar på e-mail...
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Christoffer

Dato : 26-12-03 12:51

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Hej
>
> Tjek lige besrkivelsen på:

http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?MediaId=11993&sort=4

> Indiana Jones boksen - indeholder alle fire film

En ting mere er at de har det helt forkerte cover på forsiden. Det cover som
de afbilleder er den engelske R2 version der er klippet i. Men sådan har de
fleste online dvd butikker det, de er ligeglade med hvad for et billede de
sætter ind, og bidrager på den måde til den totale forvirring. dvdpriser.dk
er slemme til det.

Mvh
Christian