Willow i aften - hus det nu!
Fra : Morten Bowman

Dato : 23-12-03 18:54

Hejsa
Husk at se Willow iaften på TV2 kl. 20.45

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : HKJ

Dato : 23-12-03 20:50

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

> Husk at se Willow iaften på TV2 kl. 20.45

Jeg syntes også at det er en god film, men på TV? Nej tak.

Jeg foretrækker at se den på DVD, bedre lyd og bedre billed!

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-12-03 23:34

On Tue, 23 Dec 2003 20:49:44 +0100, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

>Jeg syntes også at det er en god film, men på TV? Nej tak.
>
>Jeg foretrækker at se den på DVD, bedre lyd og bedre billed!

Har den skam selv på dvd. Det var blot en service-meddelelse

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 23-12-03 22:26

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse :

> Husk at se Willow iaften på TV2 kl. 20.45

Fed film, den skal ses. Også selvom den står på hylden...faktisk en af de
første DVD'er, jeg købte.

> Morten Bowman

/ Mads

Fra : Dopedog

Dato : 23-12-03 22:41

> Hejsa
> Husk at se Willow iaften på TV2 kl. 20.45
>
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk

En kanon film ! Faktisk bedre end de 2 første LOtR film IMO

-Ronnie
--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : zcully

Dato : 24-12-03 23:12

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> wrote in message

> En kanon film ! Faktisk bedre end de 2 første LOtR film IMO
>
> -Ronnie
> --
> Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Hørt hørt.
Af eventyrfilm indenfor samme genre syntes jeg så klart at "Ladyhawke og
lommetyven" slår dem alle

/Zcully

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 24-12-03 11:30

On Tue, 23 Dec 2003 17:53:40 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Hejsa
>Husk at se Willow iaften på TV2 kl. 20.45

Æv, jeg så ikke den her besked før i dag.

Så er det jo heldigt at jeg har den liggende på DVD :)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 24-12-03 15:16

> Husk at se Willow iaften på TV2 kl. 20.45

Det gjorde jeg så, sammen med et par andre. Til at starte med synes jeg bare
at den var almindeligt dårlig, men længere fremme i filmen blev den
heldigvis SÅ dårlig at man ikke kunne lade være med at sidde og
smile/småfnise

Vi var allesammen enige om at det ikke var helt spild af tid, men den måde
filmen underholdte os på var vist ikke helt det som indstruktøren havde
ment...

Så bare et råd til de der ikke fik set filmen og ikke har den på dvd - lad
være med at købe den

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-12-03 15:31

On Wed, 24 Dec 2003 15:15:43 +0100, "Peter \(8464\)"
<usenet@COWvesterbro24.dk> wrote:

> [...]
>ment...
>
>Så bare et råd til de der ikke fik set filmen og ikke har den på dvd - lad

Well jeg synes den er fremragende. Men man skal kunne lide eventyr-genren.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 24-12-03 17:11

On Wed, 24 Dec 2003 14:30:49 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Well jeg synes den er fremragende. Men man skal kunne lide eventyr-genren.

Enig.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 25-12-03 11:11

"Stefan Bruhn" skrev i en meddelelse :

> Enig.

Det kan jeg også kun være enig i ... Willow er så tæskende sjov, eventyrlig
og spændende, at jeg kan se den gang på gang. Havde filmen haft et budget
som LOTR har haft, så ville uhyret i Tir Asleen nok se lidt anderledes ud
Musikken fra filmen, er i øvrigt ganske fortrinlig også.

> --
> Mvh. Stefan

/ Mads