Titel? Gammel film med dødt ægtepar. Vi
Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-12-03 17:10

Ja er der nogen der kan huske hvad den film hedder?

Så vidt jeg husker er det med Cary Grant.
Han er halvdelen af et nygift ægtepar der er ude og køre, og hamrer ind
i et træ.
I ulykken er der så én af dem der dør, jeg kan bare ikke huske hvem.
Men den overlevende kan, som den eneste, stadig se og høre afdøde.

Er der nogen der kan huske titlen? Og ved om den er kommet på DVD?

/Robert

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-12-03 17:38

On Tue, 23 Dec 2003 17:09:55 +0100, Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

>Er der nogen der kan huske titlen? Og ved om den er kommet på DVD?

Jeg kan godt huske den. Den hedder Topper og der var en toer også.

http://www.imdb.com/title/tt0029682/

Og det ser ud til at den er på dvd.

Kurt Brixen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-12-03 18:00

Kurt Brixen wrote:

> Jeg kan godt huske den. Den hedder Topper og der var en toer også.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0029682/
>
> Og det ser ud til at den er på dvd.

Det var lige akkurat den det var

Tak til jer begge og glædelig jul *<

/Robert

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 22-12-03 17:15

Det lyder som "Topper" fra 1937.
http://www.imdb.com/title/tt0029682/combined

Tim Burtons "Beetlejuice" er i øvrigt en (syret) remake af samme.
http://www.imdb.com/title/tt0094721/combined