Glædelig Jul
Fra : Ukendt

Dato : 24-12-03 12:54

Hejsa alle i gruppen

Ville bare lige ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt og
lykkebringende nytår. Tak for året som er gået og for alle de gode
råd/erfaringer i har delt med mig i 2003.

Håber at I alle får en rigtig god aften, med en masse god mad, ja jeg
"snyder" i aften og tager så kampen op igen i morgen *G*

Glædelig Jul

HP

Fra : Splinten

Dato : 24-12-03 13:10

<BogH> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at I alle får en rigtig god aften, med en masse god mad, ja jeg
> "snyder" i aften og tager så kampen op igen i morgen *G*

Tak og i lige måde

Men PAS PÅ - dette indlæg er ulovligt og du kan være sikker på at
netbetjentene Lisbeth og Sabina nu kommer efter dig, skælder dig ud og
futter dig ad helvede til

Splinten

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-12-03 14:01

Splinten wrote:
> [...]
>
> Men PAS PÅ - dette indlæg er ulovligt og du kan være sikker på at
> netbetjentene Lisbeth og Sabina nu kommer efter dig, skælder dig ud og

livet i gruppen kan sagtens opretholdes trods en enkelt julehilsen.... der
er nu engang forskel på en sådan hilsen og så direkte off-topic indlæg......

glædelig jul til jer alle og rigtig godt nytår..... håber i får en pragtfuld
aften.....

( og jeg synder skam også ;) groft!!)

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 24-12-03 14:11

- også en rigtig glædelig jul herfra.. I aften lader vi stå til og synder
efter samvittighed og behov. Det er jo ikke sådan en enkelt aften eller
3 dage som gør forskellen, det er i det daglige man skal passe på.

Rigtig glædelig jul til jer alle.

Peter

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-12-03 14:31

Peter Løhde Svarre wrote:
> [...]
> synder efter samvittighed og behov. Det er jo ikke sådan en
> enkelt aften eller 3 dage som gør forskellen, det er i det daglige

hvordan er det nu.... det er ikke tiden mellem jul og nytår der gør
forskellen.... men tiden mellem nytår og jul ;)