Panden brænder på
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 09:01

Jeg har en slip-let pande hvor alting efterhånden brænder på så snart det
lægges på den, hvordan kan dette problem løses? Jeg har hørt noget om, at
man kan komme salt på den og så varme den op og lade den stå et stykke tid,
kender I til det? Er ked af at den snart ikke kan bruges mere, det er den
bedste slip-let pande jeg har haft og vil gerne forsætte med at stege uden
fedtstof.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-12-03 09:45

<bibi> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> bedste slip-let pande jeg har haft og vil gerne forsætte med at stege uden

I dk.kultur-mad+drikke kan du finde svaret på rengøring af både
støbejernspande og slip-let pander i tråden "HJÆLP! Ødelagt
støbejernspande".

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 10:07

okay, tak for det!

Bibi

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 10:21

<bibi> skrev i en meddelelse
> okay, tak for det!

> [...]
Ja den med saltet er god nok, måske du skulle prøve at koge den af med salt
og vand først, lykkeds dette ikke så prøv med KUN salt.

Niels

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-12-03 10:52

"Niels Gram" <niels_g> skrev i en meddelelse

> Ja den med saltet er god nok, måske du skulle prøve at koge den af med
salt
> og vand først, lykkeds dette ikke så prøv med KUN salt.

Slet venligst det overflødige, inden der svares på indlæg. Så bliver det
nemmere at læse og fylder mindre på harddisken.

Citat fra http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html

"Medtag aldrig hele det foregående indlæg i dit indlæg, hvis det er på mere
end et par linier. Klip, klip, klip. (Eller marker og slet). Medtag kun nok
til at vise hvis indlæg og hvad du forholder dig til, og til at give
sammenhæng. "

Mvh. Lisbeth

F.U.T dk.admin.netikette