Afbudsrejser i Marts måned.....
Fra : Pedersen

Dato : 25-12-03 23:29

Hej..

Hvordan ser det generelt ud med afbudsrejser i Marts måned..... Det er jo
uden for skolernes vinterferie.. og de feste holder vel deres vinterferie i
Febuar eller deromkring... ???

Mvh Tim

Fra : connie-toft

Dato : 26-12-03 11:05

Nu skriver du ikke hvor i verden du vil hen????

--
Connie

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-12-03 18:44

Hej

"Pedersen" <t@t.de> wrote:

>Hvordan ser det generelt ud med afbudsrejser i Marts måned..... Det er jo
>uden for skolernes vinterferie.. og de feste holder vel deres vinterferie i
>Febuar eller deromkring... ???

Hm, det er altid svært at svare på, lidt ligesom at spå om fremtiden
Normalt er der vel aldrig de store problemer i at finde en "afbudsrejse"
hvis man er indstillet på at ta' hvad der er til rådighed, men hvis du
stiller krav til en bestemt destination, hotel, tid m.v. så kan det
måske specielt til næste år blive lidt svært, ihvertfald hvis man skal
tro rejsebranchens allestednærværende guro Stig Elling, idet han påstår
at der stort set er udsolgt resten af vinteren, og at der allerede er
solgt 30 % flere sommerrejser til næste år, end normalt ved denne tid.

Selv har jeg de sidste 43 år benyttet mig af muligheden for at bestille
i sidste øjeblik, helt ned til dagen før afgang, og det er altid
lykkedes.... Men det kræver lidt is i maven.

Se ferievejret på: www.melby.dk/vejret.htm

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Pedersen

Dato : 27-12-03 20:39

Ok... Jeg har tænkt på Egypten eller Tunesien... men helst egypten... men
det er klart at man ikke kan tillade sig at være kritisk med henyn til
destination... hvis man vil have en afbudsrejse...

Jeg kan se at de forskellieg selskaber sætter priserne lidt ned på nogle
afgange i Januar og Februar måned.... mon der kommer noget ligende i Marts
eller er det en af de bedste måneder hvor der i forvejen er fyldt op...

Tak for de 2 svar.. ser frem til flere...

Tim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-12-03 17:22

Hej

"Pedersen" <t@t.de> wrote:

> [...]
>eller er det en af de bedste måneder hvor der i forvejen er fyldt op...

Uden at vide med sikkkerhed, tror jeg at Marts er rimelig god, for
bureauerne, der er på det tidspunkt en masse som skal ha' afviklet
restferie inden det nye ferieår starter.

Jeg ville følge løbende med på TV2's textTv fra side 500 og frem, så kan
du dagligt følge prisudviklingen på den/de rejser du ønsker, samtidigt
kan du hos stort set alle bureauer melde dig på en afbudsliste, hvorfra
du så dagligt får en email med dages tilbud, og endelig er det godt at
følge med på: www.solfaktor.com/dk