God Jul
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-12-03 08:20

Hej DFM brugere

Jeg er på vej væk fra Djævleøen, og over til familien og holde jul og nytår
i de mere fornuftige landsdele. Jeg vil lige ønske jer en glædelig jul, og
et godt nytår. Jeg håber der kommer nogle fornuftige gaver under træet. Det
med tonen er blevet dårlig er noget sludder. Det er altid agurketid midt om
vinteren, og hvis man synes de andre skriver noget pjat, så lav selv nogle
gode indlæg, så retter tingene sig nok.

Til alle jer sniglæsere der ikke har fået købt MC endnu, så kom ud af busken
i 2004. Det er ikke det man kører på der bestemmer størrelsen af
oplevelserne. Jeg har to motorcykler. Den ene var næsten 10 gange så dyr som
den anden. Det er ikke 10 gange så sjovt at køre på den dyre. Jeg mødte
f.eks. en ældre mand på gaden da jeg stod og skruede i den billige MC. Han
sagde at han var lige ved at købe en helt ny BMW R 1150 RT i 2004 (langt
over 200.000kr), men desværre havde økonomien slået knuder og det blev ikke
lige de næste par år??? Så køb da en billigere mc. En ny CB 500 til ca. 65K
er da også en fin MC. Men næh hellere gå og drømme et helt liv om det
umulige, end at komme i gang. Lige som ham der havde kørt lidt MC i 70'erne,
men solgt den fra da der kom småfolk. Nu ville han gerne køre igen, men det
skulle være en ny Laverda, hvis skulle i gang igen... Jeg fatter det ikke.
Hmm det blev vist en længere smøre. Kort sagt: "Køb en MC og kom i gang. Det
er sjovt".

Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 23-12-03 09:17

"Jens Jacob Bager Jensen" >

> Til alle jer sniglæsere der ikke har fået købt MC endnu, så kom ud af
busken
> i 2004. Det er ikke det man kører på der bestemmer størrelsen af
> oplevelserne.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Enig.... Desuden er det da også rart at have noget at drømme om, når man er
ude på vejene og trille...
Jeg render tit og snakker om en større motorcykle, men det er ikke det der i
øjeblikket er prioriteret højest.. For tiden har vi mulighed for at købe en
billig galophest til kæresten, så det bliver nok det næste... Så skal der
findes et arbejde, købes hus og hvad der nu høre med, så det bliver ikke
foreløbig, medmindre man finder et rigtigt godt job.

Hvis der er nogen der lige kender et sted der kan bruge en procesteknolog
eller 2 med speciale i pharmaceutisk/kemisk procesteknik, så sig det lige
til os Ellers er jeg osse god for en slagtebutik eller så

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen ( Multitaskingabillity som

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-12-03 09:43

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hej DFM brugere

Hej!

> Jeg er på vej væk fra Djævleøen, og over til familien og holde jul og
> nytår i de mere fornuftige landsdele. Jeg vil lige ønske jer en glædelig
> jul, og et godt nytår.

Tak, i lige måde.

> Jeg håber der kommer nogle fornuftige gaver under træet.

Ditto

> Det med tonen er blevet dårlig er noget sludder. Det er altid
> agurketid midt om vinteren, og hvis man synes de andre skriver noget pjat,
> så lav selv nogle gode indlæg, så retter tingene sig nok.

Right on!

> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Jep, jeg er helt enig dine synspunkter.
--
mvh Jes Vestervang - der skal ud og samle MTX-knallert

Fra : Hekto

Dato : 23-12-03 09:56

In article <n0SFb.92$9R.3@news.get2net.dk>, Jens Jacob Bager Jensen
says...
> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

God Jul til alle!

Det er jo ligemeget hvad man kører på! Det er den samme is man spiser
når vi når frem!
HVAD man kører på er bare noget vi taler om! .... meget, endda! ;0)
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-12-03 10:52

Hekto wrote:
> Det er jo ligemeget hvad man kører på! Det er den samme is man spiser
> når vi når frem!

Korrekt .. bare det ikke er en Honda ..

Ej pjat ..

God jul og godt nytår..

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-12-03 11:32

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:n0SFb.92$9R.3@news.get2net.dk...

God jul til dig også, og alle de andre her i gruppen, især Tony og Denise.
*<|

Venlig julehilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-12-03 02:25

Aragorn Elessar wrote:

> God jul til dig også, og alle de andre her i gruppen, især Tony og
> Denise. *<|

Uhh... Tusind tak - og i lige måde

--
Tony
Fazer Grande

Fra : Denise

Dato : 25-12-03 12:05

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Uhh... Tusind tak - og i lige måde
>
> --
> Tony
> Fazer Grande

Hej
Tak i lige måde og godt nytår, håber vi ses i det nye år.

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-12-03 12:43

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeg vil lige ønske jer en glædelig jul, og et godt nytår.

I lige måde. Spis nu godt og rigeligt når du er hjemme i
Synnejylland. Jeg holder jul hos min søster, som plejer at være vældig
god til at lave mad, så jeg skal i hvert fald nok få det jeg kan spise

> Jeg håber der kommer nogle fornuftige gaver under træet.

Jeg stoler på at du har husket at fortælle familien om de gode tilbud
på Rukka-tøj i den seneste tid samt hvilken størrelse der passer dig?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-12-03 16:03

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Jeg stoler på at du har husket at fortælle familien om de gode tilbud
> på Rukka-tøj i den seneste tid samt hvilken størrelse der passer dig?

XXXXXXXXL?
--
mvh Jes Vestervang *dukker sig*

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-12-03 13:34

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
en hel masse fornuftige ting.

God Jul til alle.
--
Virtually Yours

Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen

Fra : Moller

Dato : 23-12-03 15:36

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:n0SFb.92$9R.3@news.get2net.dk...
> Hej DFM brugere

Hey hey hey... :)

> [...]
om
> vinteren, og hvis man synes de andre skriver noget pjat, så lav selv nogle

Som altid, folk er bare lidt knotne over deres kære er låst inden og
ikke kan pille ved hende :( og hende som laver maden vil vi sgi ikke pille
ved uden et MC blad på ryggen. og en Rukka jakke over... hmmm æv.

> Til alle jer sniglæsere der ikke har fået købt MC endnu, så kom ud af
busken
> i 2004. Det er ikke det man kører på der bestemmer størrelsen af
> oplevelserne.

Nej, det er hvem der æder mest ved pølsevognen :) og fortæller bedste
røver historier... så kom nu i træning, ka jo ik kun være mig der æder de
dersens 2*300g bøf burgere :)

> Hmm det blev vist en længere smøre. Kort sagt: "Køb en MC og kom i gang.
Det
> er sjovt".

Og det er stadig sjovt når man opdager hva det koster :) for glæde kan
ikke gøres op i penge :)

> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Go Jul ... og må de fleste sniglæsere komme ud på vejen i 2004 :) og
blive set.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
pprrruuu... fuck det koldt, men hva gør man ikke for at købe momse en
Nisse i gave :( i sidste øjeblik... nå, men MZ'en ka stadig starte jo :)

Fra : Armand

Dato : 23-12-03 19:40

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:n0SFb.92$9R.3@news.get2net.dk...

> .............Kort sagt: "Køb en MC og kom i gang.

Hov!
"Kom (så) igang" er et af mine gamle ™'s

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-12-03 20:52

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg er på vej væk fra Djævleøen, og over til familien og holde jul og
> nytår i de mere fornuftige landsdele.

Det kan kun være Sønderjylland du omtaler så pænt, men det er jo også det
enste sted i DK man får grønlangkål med kålpølser, hamborgryg og søde
kartofler nytårsaften, så jeg kan godt forstå din glæde

> Jeg vil lige ønske jer en glædelig jul, og et godt nytår.

Tak og i lige måde.

> Jeg håber der kommer nogle fornuftige gaver under træet.

Det har jeg selv sørget for, dvs lidt til værkstedet, lidt til KLR`eren og
lidt mere 748`eren.

> [...]
> af oplevelserne. Jeg har to motorcykler. Den ene var næsten 10 gange
> så dyr som den anden. Det er ikke 10 gange så sjovt at køre på den

Ditto, min 10.000 kr`s KLR250 en noget sjovere på grusveje end min 14-16
gange dyrer Ducati.

> [...]
> det skulle være en ny Laverda, hvis skulle i gang igen... Jeg fatter
> det ikke. Hmm det blev vist en længere smøre. Kort sagt: "Køb en MC

Så man ikke rigtig motorcykelist hvis der er kun en model der dur`, jeg har
også i mange ha` en Ducati, men da pengene ikke rakte blev der indtil der
var penge nok skrabet samme kørt på diverse Japanere, og dem nød jeg bestemt
også at køre på.
Og hvis det i dag skulle ske at pengene blev mindre end nu, ville jeg
bestemst have motorcykel stadigvæk, f.eks den KLR250 jeg har anskaffet mig
for nylig, den er som skrevet før sjov på de rigtige veje.

> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Det lykkes også næsten

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Armand

Dato : 23-12-03 23:55

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan kun være Sønderjylland du omtaler så pænt, men det er jo også det
> enste sted i DK man får grønlangkål med kålpølser, hamborgryg og søde
> kartofler nytårsaften, så jeg kan godt forstå din glæde

Ingen vridkål??

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-12-03 22:41

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Også glædelig jul og godt nytår her fra de sydlige øer.

Ib Jakobsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-12-03 23:14

On Tue, 23 Dec 2003 08:20:29 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

Hej Bager og gode DFM brugere

> [...]
>vinteren, og hvis man synes de andre skriver noget pjat, så lav selv nogle

Nu flygter alle de der "eksiljyder" hjem til mor's gryder

> [...]
>Hmm det blev vist en længere smøre. Kort sagt: "Køb en MC og kom i gang. Det

Jeg kan godt kende lidt af den historie, men jeg tror ikke den er
repræsentativ.
De fleste af de "reborn" mumier jeg kender har realiseret drømmen i
den takt der passer dem.
Så - don't worry - der kommer flere til med gråt hår under hjelmen.

>Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Det kan jeg tilslutte mig:

God jul og et rigtig godt nytår herfra.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 24-12-03 14:05

Steen Gruby wrote:
> Så - don't worry - der kommer flere til med gråt hår under hjelmen.

Eller hvis man ser sig selv i spejlet: -Der kommer flere grå hår til under
hjelmen.

God jul til alle.
Måske mødes nogle af os på DMC- kørekursus (i den forbindelse vil jeg gerne
takke for alle de rosende ord om kørekurserne. Det er noget af det der
driver os instruktører til at fortsætte arbejdet).

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-12-03 11:12

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> Jeg vil lige ønske jer en
> glædelig jul, og et godt nytår.

....osse god jul m.m. hér fra med tak til alle som fulgte og bar igennem
året m.h.t. udforskning af strømmens forunderlige veje på min Suzuki,
det tyske sprogs genvordigheder, ridsede visirer i mørke og regnvejr,
manglende potensproblemer for MZ-kørere plus alle de andre
løgnehistorier...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-12-03 13:39

> [...]
> Det er altid agurketid midt om vinteren, og hvis man synes de andre
> skriver noget pjat, så lav selv nogle gode indlæg, så retter tingene

Helt enig.. Og god jul

> Til alle jer sniglæsere der ikke har fået købt MC endnu, så kom ud af
> busken i 2004.

Ja suk.. Jeg vil også i gang næste år(!)... Om ikke andet kan jeg i det
mindste tage kørekortet efter min fødselsdag i februar.. Så tager jeg det
store kort med det samme, og sparer lidt teoritimer hvis jeg når det inden
d. 6/6

Håber at møde jer ude på vejene i 2004.. Og til diverse træf, og så
selvfølgelig ved pølsevognen

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : J.C.Kløve

Dato : 24-12-03 14:31

Så var det lige at Jens Jacob Bager Jensen Skrev

Du har fuldstændig ret !
Og god jul alle DFM'ere

--
Dun@nt
XJ600 - 51J

Fra : Morten dahl

Dato : 24-12-03 15:10

> [...]
> Hej DFM brugere
>
> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Ja God Jul til alle..

Håber vi ses på vejene næste år.

--

Morten Dahl
Gixxer600++ "The Funky Style"

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-12-03 02:24

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Emnet skulle vidst have været: God Jul og opsang til sniglæsere

Hæ! Og lige i måsen ... (du er jo honda-kører hæhæ)

Nå ja - og god jul til alle jer andre også!

--
Tony
Fazer 1000