skal have nyt komfur
Fra : Gaby

Dato : 25-12-03 11:05

Hej

Vi har set på et nyt komfur nærmer dette Gorenje HEC50PP er det et godt til
prisen ca. 5500kr. sat ned fra ca. 8300kr
eller er det kun dessinet man betaler for vi syndes det er rigtig flot.

MVH
Futte

Fra : Kim

Dato : 25-12-03 11:23

> [...]
> godt til prisen ca. 5500kr. sat ned fra ca. 8300kr
> eller er det kun dessinet man betaler for vi syndes det er rigtig

Jeg har haft denne model i 2 år, og er fuldt ud tilfreds.
Det eneste negative er fedtfingre. Specielt omkring de to knapper til oven
ses de meget let.
Ellers et lækkert komfur. Jeg har også opvaskemaskinen og køleskabet i samme
design. Det ser ikke helt tosset ud

Mvh Kim