Solfilter på foreste sideruder
Fra : KS

Dato : 25-12-03 12:06

Må der sættes solfilter på disse ?

Hvis NEJ - hvor ståre det og HVAD står der ?

Hvis JA - er der grænser for toningen (hvor mørk det må være) ?

mvh KS

Fra : Mikkel

Dato : 25-12-03 12:18

"KS" <keld.soerensen@os.dk> skrev i en meddelelse
> Må der sættes solfilter på disse ?
>
> Hvis NEJ - hvor ståre det og HVAD står der ?
>
> Hvis JA - er der grænser for toningen (hvor mørk det må være) ?

Der må ikke sættes solfilm i de forreste ruder, men de må gerne være tonede
fra fabrikken men der skal så være min. 70% lysgennemgang!

Se: http://www.fstyr.dk/sw4717.asp

Fra : alexbo

Dato : 25-12-03 12:27

"KS" skrev >

Må der sættes solfilter på disse ?
Nej

> Hvis NEJ - hvor ståre det og HVAD står der ?
I detailforskrifter for køretøjer.
Forrude og forreste sideruder må ikke forsynes med solfilter.

mvh
Alex Christensen

Fra : Tonny

Dato : 25-12-03 14:22

"KS" <mailto:keld.soerensen@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Må der sættes solfilter på disse ?
>
> Hvis NEJ - hvor ståre det og HVAD står der ?
>
> Hvis JA - er der grænser for toningen (hvor mørk det må være) ?

Det står på på statens bilinspektion`s hjemmeside.

Mnh.T

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.63.251.138)