Software til netauktionsprogram
Fra : Mathias

Dato : 25-12-03 01:51

Hej.
Jeg vil prøve at lave min egen netauktion, men har svært ved at komme
igang. Er der nogen, som kender et godt (og billigt) program - eller ved,
om der er noget, man skal have en programmør til at lave. Jeg har set, at
softwaren findes på engelsk og tysk, men kan ikke finde noget på dansk.
Glædelig jul til alle.

Mvh Mathias

Fra : morten sorensen

Dato : 26-12-03 18:43

Mathias wrote:

> [...]
> om der er noget, man skal have en programmør til at lave. Jeg har set, at
> softwaren findes på engelsk og tysk, men kan ikke finde noget på dansk.

Der er http://phpauction.org/ på engelsk. Efter at folks udtalelser på
nettet at dømme, er det nok det bedste [open source og billigt] der
findes. Jeg har sat det op til en klient [og dermed oversat det til
dansk], men det er ret svært at have med at gøre hvis alt for meget skal
laves om.

Hvorvidt det ville være smart at bruge i din konkrete situation, er for
svær at komme ind på nu. Du kan evt maile mig.

--

morten sorensen

Fra : Mathias

Dato : 29-12-03 15:02

morten sorensen <morten@invalid.mortens.net> wrote in news:vm_Gb.64428
$jf4.3893563@news000.worldonline.dk:

> http://phpauction.org/

Tak for tippet. Jeg skal lave en auktion, hvor det kun er mig, der skal
lægge varer op - så vidt jeg kan se, er de produkter, du omtaler, til
auktioner, hvor brugerne lægger varer op ( som QXL). Er det rigtigt?

Mvh Mathias.