Minilæsser
Fra : Jens Jensen

Dato : 23-12-03 20:53

Hej

Jeg har købt mig en minilæsser Beller 730. Ved nogen hvor man hæller
transmissions og hydralik olie på.

Måske det er forkert nyhedsgrupper så vis mig en rigtig en.

MVH Jens

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 21:52

"Jens Jensen" <jsmidt@jubiimail.dk> wrote in message
> Måske det er forkert nyhedsgrupper så vis mig en rigtig en.

Det er nok forhandleren, du skal have fat i. Ikke alle spørgsmål kan
besvares i nyhedsgrupper.

Fra : Leonard

Dato : 23-12-03 22:34

"Jens Jensen" <jsmidt@jubiimail.dk> wrote:

>Måske det er forkert nyhedsgrupper så vis mig en rigtig en.

Jeg kan ikke lige finde en nyhedsgruppe der omhandler
entreprenørmaskiner så du må nok søge videre et andet sted.

--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!