Radeon 9800 på 250W PS
Fra : Cp

Dato : 23-12-03 09:44

Hej

Jeg sidder lige i øjeblikket med et Radeon 9100, som jeg er ved at
blive lidt træt af, defor overvejer jeg at investere i et Radeon 9800.
Problemet er at jeg sidder med en 250watt strømforsyning, og minimum
anbefalet ser ud til at være 300watt.
Mit spørgsmål er så, vil kortet(og pcen) virke normalt på en 250watt
strømforsyning????

pcen er en HP a210e med følgende specs:
250watt stømforsyning (intet nærmere specificeret)
FIC bundkort
XP 2000+
256mb ram
1HDD
2CD-drev
1 netkort

På forhånd tak

Christian

PS: Jeg frabeder mig venligst kommentarer om overkill, da denne her pc
er midlertidig

Fra : Brian Lund

Dato : 24-12-03 14:35

> [...]
> anbefalet ser ud til at være 300watt.
> Mit spørgsmål er så, vil kortet(og pcen) virke normalt på en 250watt

Hvis du har råd til et Radeon 9800 har du vel også råd til f.eks. en 350W
PSU? :) - Jeg tror alle de nye grafikkort skal ha ekstern
strømtilslutning... Mit Radeon 9500 skal ihvertfald, og min 300W er lige på
grænsen til at kunne klare det hele :)

Brian

Fra : Cp

Dato : 26-12-03 03:32

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message news:<3fe99602$0$95085$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
> PSU? :) - Jeg tror alle de nye grafikkort skal ha ekstern
> strømtilslutning... Mit Radeon 9500 skal ihvertfald, og min 300W er lige på

Det kan der selvfølgelig vaere noget om