Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop Elements 2: rette styrtende lini~
Fra : Nils F.

Dato : 23-12-03 15:13

Photoshop kan vistnok rette styrtende linier op med beskæringsværktøjet.

Jeg kan ikke finde funktionen i PS Elements 2.0 (engelsk). Er den der
overhovedet?

Bortset fra det er Elements en meget positiv oplevelse!

Fra : emj

Dato : 23-12-03 18:41

On Tue, 23 Dec 2003 15:12:45 +0100, "Nils F." <udsendt@hotmail.com>
wrote:

>Photoshop kan vistnok rette styrtende linier op med beskæringsværktøjet.
>
>Jeg kan ikke finde funktionen i PS Elements 2.0 (engelsk). Er den der
>overhovedet?

Hvis du lige gjorde dig den ulejlighed at skæmme menuen igennem ville
du finde Image/transform/

>Bortset fra det er Elements en meget positiv oplevelse!

Ja, det er et ganske udmærket program. Langt de fleste mennesker har
ikke brug for mere.
Hilsen emj

--
http://home19.inet.tele.dk/elje/index.html

Fra : Nils F.

Dato : 24-12-03 04:50

Mange tak for svaret! Så er der næsten kun CMYK-funktionerne tilbage, der
ikke findes i Elements.

Fra : emj

Dato : 24-12-03 15:41

On Wed, 24 Dec 2003 04:49:34 +0100, "Nils F." <udsendt@hotmail.com>
wrote:

>Så er der næsten kun CMYK-funktionerne tilbage, der
>ikke findes i Elements.

Den er da også ganske og aldeles overflødig.
Hilsen emj
--
http://home19.inet.tele.dk/elje/index.html

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-12-03 16:24

> Den er da også ganske og aldeles overflødig.

Det var dog den mest tåbelige udtalelse jeg har set længe.
Det afhænger da 100% af, hvilke opgaver man bruger sit
billedbehandlingsprogram til.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : emj

Dato : 24-12-03 22:54

Overhovedet ikke.
Hilsen emj

--
http://home19.inet.tele.dk/elje/index.html

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-12-03 17:26

> Overhovedet ikke.

Mon din latterlige udtalelse kan henføres til, at du ikke har begreb om,
hvad funktionen anvendes til?