Trainers til Zero Hour virker ikke
Fra : Martin / Odense

Dato : 22-12-03 14:10

Kan det være fordi jeg har opdateret til 1.0.1?

Jeg starter traineren først og så spillet, men når
jeg bruger genvejene inde i spillet bliver
cheats'ne ikke aktiveret, hvad gør jeg forkert ??

/Martin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-12-03 14:27

"Martin / Odense" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

-klip-
hvad gør jeg forkert ??

Bruger cheats?
Har du tjekket at den trainer du bruger også rent faktisk virker sammen med
dit OS?
Der er nogle der kun virker under Win98 og andre kun under XP...

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Martin / Odense

Dato : 22-12-03 15:33

> Bruger cheats?

Det er nu kun når jeg spiller selv (øvelse gør jo
mester), men du har ret cheats er for tøsenjungen

> Har du tjekket at den trainer du bruger også
rent faktisk virker sammen med
> dit OS?
> Der er nogle der kun virker under Win98 og andre
kun under XP...

Jeg kan ikke finde nogle info om hvilket system de
understøtter, men det lyder usansynligt for mig
hvis de ikke skulle være til XP.

/Martin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-12-03 20:53

"Martin / Odense" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke finde nogle info om hvilket system de
> understøtter, men det lyder usansynligt for mig
> hvis de ikke skulle være til XP.

Der følger som regel en tekstfil med traineren hvor det står i om det virker
i XP eller ej, prøv evt. at kigge der hvor du hentede den fra.

Mvh
Benjamin

Fra : Martin / Odense

Dato : 22-12-03 21:37

Der er intet nævnt i de medfølgende NFO-filer,
mystisk hmmmmm!!

/Martin

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i
en meddelelse

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-12-03 19:35

> Der er intet nævnt i de medfølgende NFO-filer,
> mystisk hmmmmm!!
>
> /Martin
>

> "Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i
> en meddelelse

> meddelelse

> system de
> mig

> hvor det står i om det virker
> hentede den fra.

Prøv at kigge på denne trainer:
http://dlh.net/cheats/pc/deutsch/command+and+conquer+generals+-+zero+hour/trainer.html

Den skulle nok virke

Mvh
Benjamin

Fra : Martin / Odense

Dato : 23-12-03 20:33

> Prøv at kigge på denne trainer:

http://dlh.net/cheats/pc/deutsch/command+and+conquer+generals+-+zero+hour/trainer.html

> Den skulle nok virke

Hej igen

Tak for det, men jeg kan stadig ikke få dem til at
virke, det eneste der sker er at spillet går ned
når jeg trykker på F3. Nu er det sgu ved at gå mig
på nerverne

God jul
/Martin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-12-03 00:13

> [...]
> virke, det eneste der sker er at spillet går ned
> når jeg trykker på F3. Nu er det sgu ved at gå mig

Der er ikke andet for end at du må skrive til Julefanden og fortælle ham at
du ønsker dig en trainer der virker
Du husker vel at starte traineren INDEN du starter spillet ikke sandt?

Glædelig jul til dig også.

Mvh
Benjamin

Fra : Martin / Odense

Dato : 25-12-03 11:41

Pokker, jeg fik ingen trainers i julegave - hmmmm

Nå men så må det jo være på den hårde måde!!!!

Tak for hjælpen

/Martin

- og jo, jeg starter traineren først