D/S, 24/7, S/M, BDSM og TPE
Fra : modesty

Dato : 19-04-01 13:57

Ja kært barn har mange navne. Jeg har i går aftes sammen med en vis Strivar
taget initiativet til at oprette en mailingliste SM Livsstil for dem der ser
S/M som mere end leg. Som ser S/M som en del af deres identitet og for dem
den eneste rigtige måde at leve på. Ikke kun i fritiden men hele tiden. Det
der normalt bl.a. går under betegnelserne 24/7, D/S og TPE. Det er et lukket
forum hvor vi kan udveksle ideer og erfaringer uden hele tiden at skulle
forsvare vores længsel. Hvis du er interesseret i at være med kan du læse
mere på denne adresse: http://users.cybercity.dk/~dsl13127/smlivsstil.html.
Eller du er også velkommen til at stille spørgsmål til mig her på DDS. Også
selvom du ikke skulle være interesseret i at deltage. Jeg er interesseret i
din mening om ovenstående emner under alle omstændigheder. Hvis du har en
mening.
KH
modesty

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-04-01 04:12

modesty wrote:

> Ja kært barn har mange navne. Jeg har i går aftes sammen med en vis Strivar
> taget initiativet til at oprette en mailingliste SM Livsstil for dem der ser
[...]

Mange tak for den fine e-mail invitation, men jeg er ikke til
BDSDM og derfor har jeg kun ganske lidt tilfælles med jer på
listen. Så nej tak. Men held og lykke med projektet!

--
Peter Knutsen