Forår og ny MC :-)
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-04-01 13:38

Hej alle MC-ister.

Jeg vil bare lige skrive og fortælle, hvor glad jeg er i dag.

Jeg har nemlig lige været nede og handle ny MC. Jeg har kørt på Yamaha DT
175 siden sidste år, og den er jo også OK om vinteren, men nu er det jo
forår, og solen skinner faktisk lidt lige nu i Århus.....

Nå, men jeg har byttet til en FZS Fazer 600 fra 1998 og jeg synes den kører
fantastisk godt..

Godt forår - med håb om gadt vej..

Kenneth.

Fra : Morten Juel

Dato : 19-04-01 13:43

> Nå, men jeg har byttet til en FZS Fazer 600 fra 1998 og jeg synes den
kører
> fantastisk godt..
Byttet ?!?! hvor hulen kan man bytte en dt'er til en Fazer ?!?!?! så køber
jeg sq 10 DT'ere

Nej ok, men tillykke med den mellem ny
Vi ses jo derude med med løftet hånd

Mvh
Morten
XS400 Seca **som MÅSKE kommer på gaden idag**
2Stk MTX 125L

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-04-01 14:02

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Morten
> XS400 Seca **som MÅSKE kommer på gaden idag**

Når jeg siger byttet, så mener jeg desværre ikke uden penge mellem os...

MVH Kenneth Egholm.

Fra : Søren Mortensen

Dato : 19-04-01 15:21

> Nå, men jeg har byttet til en FZS Fazer 600 fra 1998 og jeg synes den
kører
> fantastisk godt..

MEGA tillykke - det er en rigtigt feeeeed kværn som du helt sikkert bliver
superglad for!!

Jeg kunne skrive fra nu af og flere dage frem om alle de feeeede oplevelser
jeg har haft med min Fazer i de to år det varede!!

Kort kan nævnes:
- Lærte at køre motorcykkel (andet end bare ligeud
- Jyllandsringen
- Ferie til Camp Moto
osv.....

God fornøjelse!!