Aquamark3 score
Fra : jan larsen

Dato : 22-12-03 19:35

Hej.

Er der nogle af jer herinde der har nogle tal fra test i Aquamak3 test ??

Venlig Hilsen
Jan

Fra : Allan / Kolding

Dato : 22-12-03 22:14

43700

Asus P4C800 Deluxe
3,0 / 800
Radion 9800 Pro m. OmegaDriver m. 3,10.
2 x 512 PC3500 Kingston Hyper X i Duel.
Maxtor Sata disk.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : jan larsen

Dato : 22-12-03 23:26

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> 43700

> [...]
Er omega driverne bedre end ATi's driver

Jan

Fra : Allan / Kolding

Dato : 23-12-03 00:02

"jan larsen" <fak@lake.dk> skrev i en meddelelse

> Er omega driverne bedre end ATi's driver
>
> Jan

Det ved jeg ikke, men Catalyst 3,10 virker ikke på min XP.
3Dmark 03 vil ikke starte ( XP skriver fejl )
Vulpine GL mark scorer meget lavt.

Men den nye Omega driver basseret på Catalyst 3,10 fra 21/12-2003
kan åbne og kører det hele. ( Lidt underligt )

Men har lige install. Catalyst 3,9 igen for 5 min. siden.
Det er som om den kører bedst.
Jeg overclocker ikke og min Aqvamark scorer er også
lavet ved Standard.( Scorer det samme med Omega og Cat. 3,9 )
Jeg har dog install. Rage3D for lige at hvad grafikkortet står til Mhz m.m.
( 378 / 337 ).( Standard )
Har dog også stillet mine Kingston HyperX PC3500 ram til 2-3-3-5 i bios.
Det er jo bygget til 217 mhz, men kører kun 200 Mhz, da jeg ikke
overclocker.
Og naturligvis er PAT enabled, men det siger jo sig selv med et 875 chipset
bundkort.

Har stille mit grafikkort til 256 mb ram i Bios, selv om det kun har 128 mb.
Jeg syntes det giver lidt mere, men om det bare er indbilning, ved jeg ikke.

Allan / Kolding

Fra : JoOngle

Dato : 22-12-03 22:37

> Er der nogle af jer herinde der har nogle tal fra test i Aquamak3 test ??

43138

- AMD Athlon XP 2500+ Barton (ikke overclocket).
- 2 x Kingston Valueram DDR PC 3200 400 mhz. Running 333. CL3
- Nvidia FX5900 MSI TVD 128.
- MSI K7N2 Delta-ilsr mainboard..

Link: http://www.hamsterking.com/temp/aquamark.jpg

Mvh
JoOngle

Fra : jan larsen

Dato : 22-12-03 23:21

Jeg får selv

37498

ASUS P4G8X
P4 2.4 Northwood 2
2 x 512 mb Kingston Pc 2100 Ram
Connect 3D Radeon 9800 Pro
ATi Driver V 3.10
Seagate Baracuda 80 gb

Intet overclocket

Jan

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 27-12-03 13:22

On Mon, 22 Dec 2003 19:35:04 +0100, "jan larsen" <fak@lake.dk> wrote:

>Er der nogle af jer herinde der har nogle tal fra test i Aquamak3 test ??

Jeg har lige kørt testen, fik 2592, fordelt på 273 GFX og 2468 CPU.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.