Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
v/ ati 9600xt
Fra : kim

Dato : 22-12-03 17:07

HAr lige fået min ati kort, men når jeg har installeret kommer der ikke
noget ind under enheds håndtering under sound, som der står i manualen der
skal. Ved ikke om det er det der er grunden til at jeg ikke kan køre mine
spil. kan ikke komme forbi opstarts sekvensen så fryser computeren.

Har prøvet med nfs ug(og nej er ikke sprog indstillings problemer) og Delta
Force Black Hawk Down

nogen ideér.

det er en 2500xp barton
esc L7S7A2
ATI 9600XT
512 mb ram

vh
Kim

Fra : Brian Lund

Dato : 23-12-03 09:32

> [...]
> spil. kan ikke komme forbi opstarts sekvensen så fryser computeren.
>
> Har prøvet med nfs ug(og nej er ikke sprog indstillings problemer) og

Grafikkort, sound? - Det forstår jeg ikke lige...

Har du installeret den medfølgende driver, eller den nyeste fra www.ati.com?

Har du haft et Nvidia kort før? - Og i så fald, har du slettet driveren
_helt_, ikke bare uninstalled? (Eller måske endda formateret?)

Brian

Fra : whoever

Dato : 25-12-03 14:40

> Grafikkort, sound? - Det forstår jeg ikke lige...
Under enhedshåndtering skulle komme en entry fra ati, ifølge manualen.

> Har du installeret den medfølgende driver, eller den nyeste fra
www.ati.com?
Ja har han gjort

> Har du haft et Nvidia kort før? - Og i så fald, har du slettet driveren
Han havde et andet kort i kan ikke huske hvilket, fordi grafikkortet kom
senere end resten af computeren.

> _helt_, ikke bare uninstalled? (Eller måske endda formateret?)
Pørver han nu.

Takker for svar.....