Underligt fænomen!
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-04-01 13:25

Hej,

Nu har jeg generet dem ovre i spilgruppen, men synes efterhånden
at jeg er røget OT. Jeg er dog heller ikke sikker på om jeg
er On-Topic her ?! Jeg fyrer lige af hvad jeg skrev i spil-
gruppen:

Jeg fatter minus. PLudseligt vil alle mine spil åbne i et vindue, og
ikke i full screen?!!?

Jeg har intet pillet ved med hensyn til refresh rates eller opløsninger.
Ej heller har jeg installeret nogle nye spil eller lignende?!

Jeg fatter nada?!

Jeg kører W2K-Prof.

GForce kort driver ver. 6.50

Der har intet været i vejen indtil her til aften hvor jeg lige ville
gippe nogle i CS, men det er sgu alle games den er gal med?!

Noget underligt var at jeg lige ville se hvad der skete hvis jeg kørte
3DMark2000. Det kunne jeg ikke. Der stod noget med at jeg skulle have noget
3D hardware der var DirectX7 kompatibelt?!?!

Weird? Jeg har lige fra jeg installeret Windoze haft DirectX 8.0. installeret.
Og jeg har da kørt 3DMark2000 adskillige gange?!

Jeg har geninstalleret Direct uden forbedring. Diagnosticeringsprogrammet
siger der ikke er noget i vejen med DirectX.

Nu har jeg fjernet alle mine spil. Prøver at geninstallere og ser hvad der
sker?! Jeg tror dog ikke der hjælper, for hvad er der så sket med 3DMARK2000?

Hmm.. Windows hekseri!

--
Palle

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-04-01 20:11

Det er tilsyneladende 3D3 de er gal med!

Nogle der har et bud?!

Jeg har prøvet at geninstallere Halflife og CS.

CS kører nu kun i OpenGL, men hakker VANVITTIGT i 3D3.

Nogle der har en ide til hvad der kan være galt?!

Jeg har iøvrigt et ASUS GForce 6800 DDR 32MB.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-04-01 14:05

Nu skriver du intet om bundkort etc...
Men bios opdatering...
VIa drivere nyeste version hvis du bruger dem
Prøv nogle forskellige nvidia drivere...
Ehm du har husker at bruge direct x 8.0 til win 2k ik???
Ehm ellers prøv at geninstaller win 2k.. ???