Serverudvidelser
Fra : Lars Kalsen

Dato : 19-04-01 13:06

Hej,

Jeg har prøvet at installere Microsoft Serverudvidelser i Microsoft Office
2000 (CD nr. 2). Men jeg får en fejlmeddelelse "Du skal være medlem af den
lokale administratorgruppe". Jeg kører Windows ME.

Hvad betyder dette - og hvad gør jeg ?.

Mvh Lars Kalsen
Lars Kalsen, IT-gruppen, Brorsonsvej 19, 9490 Pandrup
Tel. 98 24 65 02 - Fax 98 24 79 02
www.itgruppen.dk - www.kalsen.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-04-01 13:25