Add-in til at kommentere markeret kode ud
Fra : Ove Steen Hansen

Dato : 19-04-01 12:55

Jeg savner en add-in, der kan kommentere en markeret kode ud i VB-editoren.
Hvis den også kan ophæve "markerede remarks" i koden er det særdeles flot.
Er der nogen, der har et sådan en add-in, som jeg må "låne"?

--
Ove Steen Hansen
== Et godt eksempel er bedre end tusind argumenter ==

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-04-01 19:51

Ove Steen Hansen wrote:

> Jeg savner en add-in, der kan kommentere en markeret kode ud i VB-editoren.
> Hvis den også kan ophæve "markerede remarks" i koden er det særdeles flot.
> Er der nogen, der har et sådan en add-in, som jeg må "låne"?

Tja det kan min Visual basic helt af sig selv:
Vælg fra menuen:
View -> Toolbar -> Edit
så kommer der en lille menubar frem hvor to af iconerne har netop de to
funktioner du leder efter.
Nu har jeg oversat menupunkterne fra min spanske version af VB, så det
er muligt menupunkterne hedder noget lidt andet, men idéen er god nok

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-04-01 15:14

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message

> [...]
> Nu har jeg oversat menupunkterne fra min spanske version af VB, så det
> er muligt menupunkterne hedder noget lidt andet, men idéen er god nok

Spansk version...
Godt det ikke er mig

Anyways
Det er View -> Toolbars -> Edit
Og så er det Comment Block / Uncomment Block

mvh/Peter Lykkegaard