(VBA 5) Verschaling van vensters en object~
Fra : SaPa

Dato : 14-12-00 09:07

Ik ben voor een applicatie op zoek naar een stuk programma code voor Visual
Basic 5 of een
aanwijziging hoe die het mogelijk maakt een verschaling van vensters en
objecten te verwezenlijken afhankelijk van de scherm resolutie.

m.vr.gr

G. Haarsma

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-12-00 09:40

SaPa <ow98025@cybercomm.nl> wrote in message
> [...]
> aanwijziging hoe die het mogelijk maakt een verschaling van vensters en
> objecten te verwezenlijken afhankelijk van de scherm resolutie.

In English please
You are posting to a danish newsgroup

rgds/Peter Lykkegaard