Hvorhen ??
Fra : Vagn Pedersen

Dato : 21-12-03 22:09

Vi har fået mulighed for at rejse en uges tid sidst i januar.
Afrejse fredag d.30, lørdag den 31. eller søndag den 1.februar.
Vi har gennem mange år rejst til det samme sted på Solkysten i Spanien,
men trænger nu til at se andre steder.
Har I en god ide til os?

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 22-12-03 10:12

" Vagn Pedersen" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> Afrejse fredag d.30, lørdag den 31. eller søndag den 1.februar.
> Vi har gennem mange år rejst til det samme sted på Solkysten i Spanien,

Det kommer an på.... Hvad interesserer Jer? Hvilken alder har I? Har I børn
med? Er omkostningerne underordnet? Hvor langt er I villige til at flyve?
Skal det være en pakkeløsning?

Hvis det er varmen i søger er Egypten oplagt. Det er dog en noget anden
kultur (og standard) end Solkysten. Har man mod på at flyve langt er Florida
skønt. Det bliver måske en smule dyrt for kun en uge, men til gengæld er
vejret perfekt og man får meget for pengene.

Mvh

Kennet
-------------------------
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Ulrik

Dato : 23-12-03 01:08

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer an på.... Hvad interesserer Jer? Hvilken alder har I? Har I børn
> med? Er omkostningerne underordnet?

De fleste der henvender sig i dk.fritid.rejse SKAL rejsen ALTID være billigst
muligt - hvorimod man gerne vil bo min. 3 stjernet hotel
og spise på restaurant med HVID dug på bordene

Fra : haj

Dato : 23-12-03 08:26

Tag lige og check denne hjemmeside, vi har været der mange gange.
Det er et skønt sted på Tenerife som ligger mellem lufthavnen og Playa Las
Americas.
www.westhavenbay.com
MVH
HAJ