Hvilke plejeprodukter?
Fra : Boesen

Dato : 21-12-03 19:03

Nu da jeg har fået Mc hvilke produkter til pleje er så de bedste? Tænker på
produkter til vedligeholdelse af kæde, kåbedele. alu osv. Hvilken olie skal
jeg bruge til motoren? (Aprilia RS125)
Er der andet jeg skal købe til at vedligeholde Mc'en?
--
Anders Boesen
Andersboesenxxx@tiscali.dk

Fra : Hekto

Dato : 21-12-03 22:52

In article <3fe5e05b$0$95053$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Boesen
says...
> Hvilken olie skal
> jeg bruge til motoren? (Aprilia RS125)

Prøv at søge tilbage i Google/groups.
Jeg tænker på 2T-olie og den røg ... sparsomme type, med polybutene i.
Yamaha har lavet forsøg med røgsvage olier, og fundet ud af at
polybutene mindsker smøringen, samtidig med at det mindsker røgen.

Da din ikke har gået så meget endnu, var det måske værd at undersøge
nærmere.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650