??Moto Guzzi V65 Florida Information
Fra : 'Grandfather'

Dato : 21-12-03 12:10

Kære mc-trafikanter i almindelighed - Moto Guzzi Florida-kørere i
særdeleshed.

Da jeg gerne skulle være tidligt klar til 2004-sæson'en er jeg noget i
bekneb for information om - og gerne ejer/kører-erfaring fra denne, i DK
vist nok lidt sjældne, Moto Guzzi udgave.

Jeg er selv 'før- (den anden verdens)krigsmodel'. Så mit 'come back' var
engelsk præget, jeg begyndte, hvor jeg slap. Men ak! - alting forandres,
ikke mindst hvad angår landevejstrafikken. Og da jeg helst skal - om ikke
jorden rundt, så i hvert fald - mindst til Kina, mens jeg kan, er det af
stor vigtighed for mig, at finde den bedst egnede motorcykel et sådant
formål.

I halvtredserne stiftede jeg også en smule bekendtskab med BMW, og derfor
har denne måske stået for mig som den ultimative 'Tourmaskine'. I hvert fald
har jeg de senere år haft nogle stykker af R/5 - og R/6 serien. Anskaffet,
kørt en sæson - og nej, det var ikke lige den, solgt igen. - Og samme forløb
næste år - og næste år igen. Så kemien svarer nok ikke helt til ungdommens
drømme.

Så derfor - inden jeg står og klargør endnu en 'Boxer' til sommerens
ekspeditioner, prøver jeg ad denne vej at tilegne mig viden om denne
italienske V-twin. Måske jeg endelig kunne opnå at indgå i et varigt
forhold.

På forhånd tak til V65 Florida ejere/kendere som vil dele viden og
erfaring med mig

"Merry Christmas"

Palle
Mail to: Pilgrim.cyclemotors@mail.dk

begin 666 Saint James.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..D9R;V5S93M386T-"D9..E-A
M:6YT($IA;65S#0I%34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.G-A;4!L86ME8V]U;G1R
K>6QO9RYC;VT-"E)%5CHR,# S,3(R,50Q,3$P,CE:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Flemming

Dato : 21-12-03 12:53

> På forhånd tak til V65 Florida ejere/kendere som vil dele viden og
> erfaring med mig

Bestem ikke siden for V65 Florida, men prøv siden www.guzzitech.dk

og evt kontakt ejeren, han kan helt sikkert hjælpe.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : 'Grandfather'

Dato : 22-12-03 01:04

Hej Flemming Disc

Undskyld, men jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med dette svar.
Jeg forsøger blot at få kontakt med en ejer af en motorcykel - en Moto
Guzzi V65 Florida, for om muligt at få del i kendskab til- og brugererfaring
om denne, før jeg anskaffer en sådan.
Det kan da være et meget relevant spørgsmål i denne gruppe.

Har du bare sådan fjernet mit indlæg ??

Hilsen
Palle

Fra : Hekto

Dato : 22-12-03 09:53

In article <3fe63529$0$9823$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"'Grandfather'" <pilgrim.cyclemotors(GLEM)@pc.dk> says...
> [...]
> om denne, før jeg anskaffer en sådan.
> Det kan da være et meget relevant spørgsmål i denne gruppe.

www.guzzitech.dk er en glimrende side for Moto Guzzi Le Mans, der jo
er lidt mere racerpræget, end en Florida. Jeg tror det var sådan det
skullæe forstås?

Prøv også www.motoguzzi.dk (hvis du ikke allerede har)

Selvfølgelig kan der også dukke nogen op herinde. Guzzi'er med 'small
block' motor er rimeligt ens. Enkelte fås dog med 4-ventilede
topstykker, som også skulle afvige en del i pålidelighed (til
minussiden - efter hvaf jeg har hørt). Jeg er sikker på at nogen i Moto
Guzzi klubben kan fortælle dig om egnetheden af en Florida, til dit
projekt.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Flemming

Dato : 22-12-03 10:43

> www.guzzitech.dk er en glimrende side for Moto Guzzi Le Mans, der jo
> er lidt mere racerpræget, end en Florida. Jeg tror det var sådan det
> [...]
Hej.
Ja, det var lige det Hekto, og så er Jens (ham der har www.guzzitech.dk) en
der ligger inde med meget viden eller kan henvise til stof om Moto Guzzi.
Men der må jo også være andre her, der ved noget )

--

Venlig hilsen
Flemming Disc