Den rigtige vej, bagskærm og God Jul ! :-)
Fra : vmx

Dato : 21-12-03 10:50

Dette indlæg er måske en smule "otmc".. men på
den anden side; i dag vender året; den korteste dag.
Nu går det den rigtige vej og selvom der sikkert er
en god portion l*rtevejr i sigte, kan nedtællingen
begyndes yes !

Her kan man sidde i snevejr og drømme
om aktiviteter på den anden side af kloden..

http://brand.iinet.net.au/
( links til diverse test )

http://www.war.asn.au/
( en MC club med link til det lokal vejr
- i højre side af menuen )

http://store.motolit.com/motorcyclelinks.html
( masser af broken links, men også en del spændende læsning )

og sådan kunne man jo blive ved.

Som et lille kuriosum vil jeg ikke sende en hilsen
til søens folk, men i stedet tænke på alle dem der
burde have en klat penge tilbage for de latterligt
opkrævede bøder pga. den altid irrelevante
størrelse på bagskærmen. ( se indlæg her
i gruppen fra d. 19-12-2003; bagskærmeriet
er slut )

God Jul til jer alle, og selvfølgelig Godt Nytår !!
i morgen er "minus 1 dag". Vi ses snart !

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Martin Gammelholm

Dato : 21-12-03 17:29

Jaaa mand!
Jeg har svært ved at vente på den første tur i det nye år, jeg glæder mig
virkelig meget til den dag kommer! :D

Glædelig jul og godt nytår herfra.

MVH
Martin