Afgift
Fra : Chr. Møller

Dato : 21-12-03 10:33

Jeg har hørt rygter om at regeringen har planer om at forhøje afgifterne på
motorcykler. Der tales om en forhøjelse på 30% !!! Er der nogen der ved
noget om hvorvidt der er hold i rygterne eller ej ?

MVH
CM

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 21-12-03 11:32

Chr. Møller wrote:
> Jeg har hørt rygter om at regeringen har planer om at forhøje
> afgifterne på motorcykler. Der tales om en forhøjelse på 30% !!! Er
> der nogen der ved noget om hvorvidt der er hold i rygterne eller ej ?

Jeg har intet hørt i den retning, kunne man ikke tro at rygtet er sat igang
af en eller flere forhandlere der gerne vil af med deres rester fra 2003
sæsonen.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : H&M

Dato : 21-12-03 11:39

> Jeg har hørt rygter om at regeringen har planer om at forhøje afgifterne

> motorcykler. Der tales om en forhøjelse på 30% !!! Er der nogen der ved
> noget om hvorvidt der er hold i rygterne eller ej ?

Fy for en melding, jeg står og skal have min bimmer forbi told & skat.....
Men på den anden side så var der i sidste uge meldinger her i en NG om at
afgifter skulle falde..???

Det ville hjælpe mig hvis folk skrev kildeangivelser, så man selv kunne gå
sagen lidt efter.
De her løse rygter giver jo på skift lyst på livet og glade forventninger
og....tyndskid afhængig af meldingen.

Jeg kaster lige 2 kg salt over skulderen og.....
satser lige nu på.....At de falder.....eller oxo på at datobasen hos T&S
passer.

Iøvrigt er NG's en fed ting, tak for alle de fede tip og info'er.
JuleHilsen fra en stadig håbefuld kommende BMW K75 mc'ist

Fra : Hekto

Dato : 21-12-03 12:05

In article <RNdFb.2263$7k3.757@news.get2net.dk>, Chr. Møller says...
> [...]
> motorcykler. Der tales om en forhøjelse på 30% !!! Er der nogen der ved
> noget om hvorvidt der er hold i rygterne eller ej ?

/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |

/Hekto

Fra : DJ

Dato : 25-12-03 11:42

"Chr. Møller" <chr.moller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt rygter om at regeringen har planer om at forhøje afgifterne

> motorcykler. Der tales om en forhøjelse på 30% !!! Er der nogen der ved

Mon ikke det er en udløber af spcialdemokratiets varsling af forhøjet
afgifter på biler m.m., hvis de kommer til magten, gud hjælpe os hvis de gør

DJ