montering af kaburatorer
Fra : jesper

Dato : 20-12-03 18:10

Hejsa NG

Jeg har lidt svært ved at få monteret karburatorene på den CB400f som
jeg er ved at sætte i stand, og haynes kan desværre ikke hjælpe på
dette punkt.
Så hvis der en der har en nom fremgangsmåde til dette, vil jeg da
meget gerne høre fra vedkomne...

Mvh
Jesper

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-12-03 07:39

> [...]
> dette punkt.
> Så hvis der en der har en nom fremgangsmåde til dette, vil jeg da

Hej Jesper

Hvis du har løsnet luftfilterkassen så meget så muligt skulle karburatorene
være lige til at glide på. Det kan da godt drille lidt, men det skulle ikke
være umuligt.

Jeg tror grunden er at dine indsugningsgummier er blevet hårde med tiden.
Hvis de også er begyndt at lave små revner så ville jeg uden tøven skifte
dem. Jeg håber du som Honda ejer kender www.davidsilverspares.co.uk . De
sælger reservedele til Honda, især ældre Honda modeller for en slik. Der
kommer dog 16% engelsk moms på, og portoen er lidt over 100kr, så lav en
liste og bestil på en gang.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 21-12-03 09:02

"jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette punkt.
> Så hvis der en der har en nom fremgangsmåde til dette, vil jeg da

Hej Jesper.

Foruden David Silverspares i England, så bør du også kende "Classic
Motorcycle Supplies" i Holland.
De har også utroligt mange originale reservedele til ældre Honda'er.
Prøv at kigge på http://www.cmsnl.com/

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 21-12-03 12:16

jesper wrote:
> [...]
> dette punkt.
> Så hvis der en der har en nom fremgangsmåde til dette, vil jeg da

Hvis det luftfilter gummmimanifolden der driller, så smid den væk og køb en
ny (David Silver)
Jeg kan huske at min gamle CB400F var ved at drive mig til selvmordets rand
på dette punkt.
En ny gummidims løste problemet.

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1987 BMW K100RS
1992 Golf TD(i)

Fra : Brian Laursen

Dato : 22-12-03 13:20

Bent Erik Thomsen wrote:

> [...]
> køb en ny (David Silver)
> Jeg kan huske at min gamle CB400F var ved at drive mig til

Hehe det var det samme på min gamle CB900f. Fy føj. Det kunne tage en halv
dag at sætte karbunaderne på. øvøvøvøv. Guds gave til mc er indsprøjtning.

--
Virtually Yours

Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen