bagskærmerriet er slut :-)))
Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-12-03 23:04

hvis det ikke har været postet her før, så
se http://dfm.nathue.dk/bogsxr/sk%E6rme%20p%E5%20MC.pdf

)

bo-gsxR

Fra : Lars

Dato : 19-12-03 23:08

Error! 404!
No such file or directory: /bogsxr/sk%C3%A6rme%20p%C3%A5%20MC.pdf

Back

Den virker ikke.

Lars

Fra : Veset

Dato : 19-12-03 23:36

On Fri, 19 Dec 2003 23:07:36 +0100, "Lars" <l-poulsen@mail.dk> wrote:

>Error! 404!
>No such file or directory: /bogsxr/sk%C3%A6rme%20p%C3%A5%20MC.pdf

Link til publikationen på Færdselsstyrelsens website:
http://www.trm.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/fagomraader/krav/PDF-filer/1828.pdf

--
Veset
XRV 750 AT

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-12-03 23:48

Veset skrev:

> Link til publikationen på Færdselsstyrelsens website:

http://www.trm.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/fagomraader/krav/PDF-filer/1828.pdf

....nogen, der ka oversætte det til dansk?

....altså: hvor meget må jeg ta med nedstrygeren?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-12-03 00:27

On Fri, 19 Dec 2003 23:36:27 +0100, Veset <vesetdks@hotREMOVEmail.com>
wrote:

Hej.

>Link til publikationen på Færdselsstyrelsens website:
>http://www.trm.dk/graphics/synkron-library/faerdselsstyrelsen/dokumenter/fagomraader/krav/PDF-filer/1828.pdf

Det er næsten ikke til at bære.
Endnu et knæfald for fornuften (Tak til DMC for deres utrættelige
arbejde).

Foran de første automobiler skulle der gå en person og vifte med et
rødt flag.

Så måtte man ikke køre med styrthjelm - Det kunne forlede nogen til at
køre ræs.
Lang periode hvor staten vat uden mening om emnet, og så var det
pludselig lovpligtigt.

MC'er må højest køre 60 Km/t.
Det ophæves i midten af 50'erne, og en lang periode var der fri
hastighed, noget man kun kan drømme om i dag.
Så kom den generelle hastighedsbegrænsning først i 70'erne.

Så måtte der ikke påmonteres biler blinklys, og pludselig var det
lovpligtigt.

Først måtte MC'er ikke have blinklys, så godkendte man at det er der,
men der var stadig tvang om at række armen ud - nu er blinklys
lovpligtigt.

Tidligere var der ikke tvang om at have spejle på en MC, så kom loven
om et, nu to spejle.

Biler blev pålagt at montere stænklapper, hvorefter loven ophævedes.
Daværende justitsminister Hans Hækkerup havde haven fuld af
afgiftspligtigt gummi

Først var dobbeltsæde (twinsæde) forbudt, så lempede man loven, MEN:
Der skulle være en solidt forankret stålwire til passageren at klamre
sig til.
Den forsvandt også på mystisk vis )

Så kom kåberne.
Først måtte glassene højst have en hældning på 15 grader fra lodret.
Den lov forsvandt også som et spøgelse i natten.

De første MC'er med fabriksmonterede kåber (Velocette Truxton) kunne
ikke indregistreres i DK idet styrudslaget efter etatens mening var
for lille.
Mogens H. Damkier til etaten: Når en gammell støder som jeg kan tumle
en MC med det styrudslag kan unge adrætte mennesker også!
Cyklen belv indregistreret, og etaten bøjede sig - endnu een gang
PS: En moderne MC har kun ca. det ½ styrudslag af det en Velocette
havde.

MC'ers bagskærm måtte højst ende 15 cm over bagakslen.
Så lempede man det lidt, så der kunne måles med en person i sædet.
Og nu - fandeme - ophæver man den danske særlov og gør som resten af
verden.

Det er min overbevisning at der findes et specielt intilligensniveau
for danske politikkere og embedsmænd.

Herren beskytte vi arme

(Der findes sikkert flere dårlige eksempler end dem jeg har nævnt, men
det var hvad jeg lige kunne komme i tanker om)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-03 00:37

Steen Gruby skrev:

> (Der findes sikkert flere dårlige eksempler end dem jeg har nævnt, men
> det var hvad jeg lige kunne komme i tanker om)

....det var sq osse rigeligt...

....er det virkeligt påbudt med 2 spejle? - det havde nu undgået min
opmærksomhed...

....og hvormeget må man fjerne af sin bagskærm?

Anyone?

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-12-03 00:47

On Sat, 20 Dec 2003 00:37:13 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

Hej Hans.

>...er det virkeligt påbudt med 2 spejle? - det havde nu undgået min
>opmærksomhed...

Ja, hvis den er typegodkendt med dem.

>...og hvormeget må man fjerne af sin bagskærm?

Jeg vil tro at det er til den længde den er EU godkendt med.
Sagt på en anden måde: Til den længde den har fra fabrikken.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-03 00:51

Steen Gruby skrev:

> Ja, hvis den er typegodkendt med dem.

....'kay...

> Jeg vil tro at det er til den længde den er EU godkendt med.
> Sagt på en anden måde: Til den længde den har fra fabrikken.

....jeg har såen en extender - det er formentlig dén skærmen er forlænget
med...

....nå - der er vel frit slaw i bolledejen - den Honda i TouringNyt, jeg
tidligere har refereret til, havde ikke meget, der lignede en skærm...

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-12-03 01:20

> Det er næsten ikke til at bære.
> Endnu et knæfald for fornuften (Tak til DMC for deres utrættelige

etc.

LOL

I min lille glögg-koger bliver jeg jo nærmest rørt til tårer

Fra : Keld

Dato : 20-12-03 10:41

du kunne jo bare have taget en almindelig kop lige som os andre, istedet for
din 2 liters dunk

--
Keld R1

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-12-03 11:28

> du kunne jo bare have taget en almindelig kop lige som os andre, istedet
for
> din 2 liters dunk

Altså jeg drak kun en tre-fire kopper... Og det bliver man jo ikke en skid
stiv af, medmindre de kan indeholde en passende mængde

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-12-03 13:21

Henrik Steen Larsen wrote:

> Altså jeg drak kun en tre-fire kopper... Og det bliver man jo ikke en
> skid stiv af, medmindre de kan indeholde en passende mængde

Eller glöggen er lavet på den gode måde .. I vores HTX klasse (nu
tidligere klasse, men vi holder stadig julefrokost) har vi altid lavet glögg
med:

1 pakke rosiner
1 flaske vodka
2 flasker rødvin (dette år var det 2x2Liters dunke med rødvin/glögg ting,
men kun på 10%.. men der var så betragtelig mere end 2 flasker rødvin så det
går måske lige op i sidste ende?
1 flaske glögg ekstrakt
lidt hakkede mandler..

Det er en dejlig glögg som river lidt i svælget

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-12-03 13:52

> [...]
> 1 flaske glögg ekstrakt
> lidt hakkede mandler..
> Det er en dejlig glögg som river lidt i svælget

Jeg kender en der også tilsætter en god sjat Stroh 80, kunne det ikke være
en idé?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-12-03 14:06

Martin Sørensen wrote:

> Jeg kender en der også tilsætter en god sjat Stroh 80, kunne det ikke
> være en idé?

Tjoh.. Men så kommer det til at stinke af Stroh rom og ikke af glögg.. Stroh
rom skal drikkes som shots, og skylles ned med en hel bajer

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Bo-gsxR

Dato : 20-12-03 15:05

> Tjoh.. Men så kommer det til at stinke af Stroh rom og ikke af glögg..
Stroh
> rom skal drikkes som shots, og skylles ned med en hel bajer

det er også velegnet til varm kakao, men kun for hyggens skyld
der skal sku meget kakao til før man blir fuld

bo-gsxRRRR

Fra : anders majland

Dato : 20-12-03 18:04

> det er også velegnet til varm kakao, men kun for hyggens skyld
> der skal sku meget kakao til før man blir fuld

Så er det fordi du putter for lidt stroh i ....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Erika

Dato : 20-12-03 19:49

Stroh skal blandes op med honning. Hæld gerne en sjat Stroh i
honningbøtten om aftenen inden du skal på bjørnejagt, skiferie el.lign...
Næste dag kan det hældes i lommelærken og nydes i skiliften eller
whereever...

Jeg lærte det af en, der benyttede det til bjørnejagt... men kan klart
anbefale det i andre sammenhænge, hvor man fryser lidt og har medbragt
lommelærke... Et klart vinterhit!!!

God fornøjelse!
Erika

Fra : Armand

Dato : 20-12-03 17:17

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg kender en der også tilsætter en god sjat Stroh 80, kunne det ikke være
> en idé?

At hælde vodka i hvad det end måtte være, nærmer sig ren alkoholisme,
inderforstået regulær jagt på promiller. Gløgg fortjener noget der bidrager
med lidt smag, hvortil en ordentlig rom (glem Bacardi'en, og brug en mørk
"Captain Morgan" ell. den nævnte Stroh) er mest passende!

--
Armand.
(med en 1-liters 80'er Stroh i skabet, som back-up til den truende

Fra : Erika

Dato : 21-12-03 15:43

Gløgg fortjener noget der bidrager
> med lidt smag, hvortil en ordentlig rom (glem Bacardi'en, og brug en mørk
> "Captain Morgan" ell. den nævnte Stroh) er mest passende!

Er du ude på at slå os ihjel... så du kan få landevejene for dig selv i
sæsonen der kommer?? Jeg sværger "Captain Morgan" smager værre end rå
linolie... Og det tangerer hærværk at sabotere julestemningen ved at
fremkomme med sådanne trusler mod julegløggen!!!

Erika *80% Stroh er svaret*

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-12-03 16:18

On Sun, 21 Dec 2003 14:42:39 +0000 (UTC), ezbNO@cosychicks.dk (Erika)
wrote:

Hm.

> [...]
>linolie... Og det tangerer hærværk at sabotere julestemningen ved at
>fremkomme med sådanne trusler mod julegløggen!!!

I kalder Captain Morgan og Stroh for Rom?
Hvad bliver det næste?
At i kalder Pripps for ØL

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-12-03 16:40

I news: d9ebuvs9bg1i37k57va4lhsk2nlf5dsjk0@4ax.com,
skrev Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk>

> I kalder Captain Morgan og Stroh for Rom?
> Hvad bliver det næste?
> At i kalder Pripps for ØL

Right!
Næ, når gløggen skal forædles er der kun en rom der dur:
http://www.berentzen.de/produkte/hansen/
Stol på det - prøv det

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-12-03 21:15

Erika wrote:

> Gløgg fortjener noget der bidrager
>
> Er du ude på at slå os ihjel... så du kan få landevejene for dig selv i
> sæsonen der kommer?? Jeg sværger "Captain Morgan" smager værre end rå
> linolie...

Nåda, jeg har lige opdaget den og synes da at den smager glimrende Det
gør 80'eren da også, men man bliver ret let ret fuld af den
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Soren Lindholt

Dato : 23-12-03 12:19

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> wrote in article
<5vvjb1-qs.ln1@svedig-gnu.fake>...

> [...]
Det
> gør 80'eren da også, men man bliver ret let ret fuld af den

Stroh er ren karamelsmag, man kan ligeså godt købe det der nye populære
kaffesirup med karamelsmag og fylde i. Hvis det er spritten kan man købe
finsprit på apoteket, eller lave det selv. Hansen rom er ikke meget bedre,
på trods af det udmærkede navn. Det er "brygget" i flensborg, og også fyldt
af karamel.

Næ, må jeg bede om en gløgg f.eks. efter denne fine opskrift:

1 flaske god rødvin 1 appelsin i skiver 3 spsk. revet citronskal 2 cl dansk
honning 1 stykke kanel - cirka 4 cm 1 spsk. kardemomme 2½ dl vand 10 hele
nelliker 4 spsk. brun farin 1 stykke ingefær - 10 gram 5 cl mørk rom 5 cl
brandy 5 cl portvin rosiner mandler

Fremgangsmåde Bland alle ingredienser - undtagen spiritus, rosiner og
mandler - i en gryde.
Varm op til kogepunktet.
Lad trække i 4 timer.
Si.
Tilsæt mandler og rosiner, og varm op til kogepunktet.
Tilsæt spiritus umiddelbart før servering.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-12-03 09:20

Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk> writes:

> Det er næsten ikke til at bære.
> Endnu et knæfald for fornuften (Tak til DMC for deres utrættelige
> arbejde).

<snip tåbelige danske køretøjsregler>

> Herren beskytte vi arme

Amen!

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-12-03 23:17

Bo-gsxR skrev:

> hvis det ikke har været postet her før, så
> se http://dfm.nathue.dk/bogsxr/sk%E6rme%20p%E5%20MC.pdf
>
> )

....huh?

Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-12-03 23:28
Fra : Tommy Fer

Dato : 19-12-03 23:44

> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/sk%E6rme%20p%E5%20MC.pdf
>
> eller http://dfm.nathue.dk/bogsxr/ og klik på pdf filen.
>
> sorry
> bo-gsxR

wuhuuuuu Det var så min julegave fra etaten :D

mvh Tommy Fer

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 19-12-03 23:49

Tommy Fer wrote:
> "Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> wuhuuuuu Det var så min julegave fra etaten :D
>
> mvh Tommy Fer

ÅÅÅÅÅSSS mig ås mig
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : Per P.

Dato : 21-12-03 20:49

"Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> wuhuuuuu Det var så min julegave fra etaten :D

Jeg synes du du bør rette din tak til DMC for det arbejde som ingen andre
her i landet gider at gøre. Uden DMC vil du ikke have fået denne julegave.

Godt gået, DMC!!

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat feb 2002: Det der.. det holder sgu nok....

Fra : Msp

Dato : 19-12-03 23:53

> hvis det ikke har været postet her før, så
> se http://dfm.nathue.dk/bogsxr/sk%E6rme%20p%E5%20MC.pdf
>
> )
>
> bo-gsxR

Og så er der nogen der siger at julemanden ikke findes ...... ))
Mogens

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-12-03 23:54

Bo-gsxR wrote:
> hvis det ikke har været postet her før, så
> se http://dfm.nathue.dk/bogsxr/sk%E6rme%20p%E5%20MC.pdf
>
> )
>
> bo-gsxR

Hej.

Det lyder fint, så håber jeg at der er en, med en Bandit 600/1200 årg 96-00
der piller sin af !
så er jeg køber ,jeg bruger tit cyklen i regnvejr, og jeg er træt af at
min topboks ( håndtag/lås) altid er møget i skidt og møg,
så sådan en bagskærms forlænger kunne jeg godt bruge ...

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 20-12-03 00:06

"Dennis Hellan Pedersen" <> Det lyder fint, så håber jeg at der er en, med
en Bandit 600/1200 årg 96-00
> [...]
> min topboks ( håndtag/lås) altid er møget i skidt og møg,
> så sådan en bagskærms forlænger kunne jeg godt bruge ...

Too late!! Flåede min hårdt og brutalt af for et halvt års tid siden,
og kylede den af h...... til!!! Mon alle de folk der har fået bøder
får en check ind af døren *LOL*

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 20-12-03 22:06

"Kim [Bandit600]" <lundgaardFJERNDETTE@skjern-net.dk> wrote in message
> Too late!! Flåede min hårdt og brutalt af for et halvt års tid siden,
> og kylede den af h...... til!!! Mon alle de folk der har fået bøder
> får en check ind af døren *LOL*

hehe tænk hvis jeg ikke havde mødt op i retten med min sag og bare havde
betalt.... mon jeg så havde fået refunderet pengene når nu loven bliver
lavet om??

men ellers er det lige det jeg gik og ventede på siden jeg blev stoppet i
sommers så det er bare fedt at kunne komme på gaden til foråret uden at
skulle tænke på om den nu er lovlig eller ej
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Intet Navn

Dato : 20-12-03 13:20

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote in message

> hvis det ikke har været postet her før, så
> se http://dfm.nathue.dk/bogsxr/sk%E6rme%20p%E5%20MC.pdf

Det er en meget smuk historie og et rigtig dejligt lille stykke
jule-romantik er det! *Tørrer krokodille-tårerne ud af øjenkrogen og pudser
rørt næse i synsrapporten fra SBI der kasserede hans ZX-9R pga. "Bagerste
skærm(e) utilstrækkelig"...*

/claus (med kommende lovlig "Ninja", der skal indregistreres i det nye år!
*<

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-12-03 13:51

> [...]
pudser
> rørt næse i synsrapporten fra SBI der kasserede hans ZX-9R pga. >"Bagerste

Se nu bliver det jo spændende. Jeg skal til syn i Padborg kl 9:30 på mandag,
og har faktisk gået og spekuleret på om jeg skulle finde et eller andet og
skrue på, eller bare håbe det bedste.

Suk, endnu et svært valg der blvier tyvstjålet fra en Nå, jeg vil
forsøge at leve med det.

Jeg vil dog nok lige for en sikkerheds skyld printe en kopi af
bekendtgørelsen og tage med.

/Jesper

Fra : Intet Navn

Dato : 20-12-03 14:09

"Jesper Nielsen" <jesperlangfeldt@nielsen.fjerndette.mail.dk> wrote in
message news:3fe445d9$0$9821$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> forsøge at leve med det.
>
> Jeg vil dog nok lige for en sikkerheds skyld printe en kopi af

Jeg går ud fra at du har spottet at bekendtgørelsen først er gyldig fra 2004
ikk'!? (Bare så historien ikke ender ulykkeligt med at én eller anden pedant
fra SBI råber "På gen-syn!" efter dig når du kører ud af synshallen på
mandag..!

/claus

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-12-03 14:45

> [...]
pedant
> fra SBI råber "På gen-syn!" efter dig når du kører ud af synshallen på

Der står at detail forskrifter for køretøjer 2004 ændres, men til allersidst
står at ethvert køretøj straks kan indrettes i overenstemmelse med
bekendtgørelsen

Så på gensyn, nej tak (ikke af den grund, forhåbentlig)

/Jesper

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-12-03 19:15

Det var da en fantastisk dejlig gave at få.

Tak til bl.a. DMC

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 21-12-03 18:43

> Tak til bl.a. DMC

Bl.a.!???
I lige netop denne sag er det ganske tydeligt at det er DMC der alene kæmper
for danske motorcyklisters hverdag!
Selvom Turingsnydt for nylig fremkom med udtalelser omkring en "lovlig"
bagskærm på en testet (var det:) Fireblade, havde korrespondancen imellem
Færdselskommisionen og DMC omkring emnet endnu ikke foregået da artiklen
blev skrevet. Med mindre at Turingsnydts redaktør skal regnes for at være
synsk eller visionær, var det altså rent bavl :-|

Tilbage er så blot hvor længe at DU mener at DMC's arbejde ikke angår dig og
din privatøkonomi, og at Turingsnydt er et bedre blad end "DMC-news" :-/

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-12-03 21:49

"Tilbage er så blot hvor længe at DU mener at DMC's arbejde ikke angår dig
og din privatøkonomi, og at Turingsnydt er et bedre blad end "DMC-news" "

Øhhhh. Jeg er medlem af DMC, eller er det ikke det du mener??

Når jeg skriver "bl.a." var det mest fordi, at der må jo sidder en politiker
eller 2 m.fl. som også må have syntes at den gamle regel var tåbelig, ellers
var den gamle regel vel aldrig blevet ændret. Jeg er helt klar over at DMC
har gjort et stort stykke arbejde her, og vi er helt enige om at Touring
klubben sover i timen, i disse sager...

Fra : Per P.

Dato : 23-12-03 09:53

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har gjort et stort stykke arbejde her, og vi er helt enige om at Touring

Sover!!!.....De snorksover, mens de drømmer om campingpladser, profit og om
hvordan fæstningen rundt om Touringssnydt bygges op så magthaverne ikke
væltes af pinden. Hvorfor kommer jeg til at tænke på Berlusconi (noget om at
lave en lovændrig så ministerpræsidenten ikke kan retsforfølges og ens egen
bagdel er reddet)

Er der nogen der husker generalforsamlingen for nogle år siden hvor
bestyrelsen "kup-sikrede" MCTC??

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat feb 2002: Det der.. det holder sgu nok....Men MCTC...... det holder
sgu ikke!

Fra : Armand

Dato : 23-12-03 19:54

"Per P." <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
egen
> bagdel er reddet)
>
> Er der nogen der husker generalforsamlingen for nogle år siden hvor

Jup!
Den siddende bestyrelse skal selv vedtage at lade sig erstatte af en given
nyvalgt!
Egentlig en farlig paragraf, hvis der alligevel er nogle der kupper sig ind
(=> efterfølgende vælger at blive siddende til millionformuen er formøblet
op på testture på Hawaii og andre eksotiske mål! :-/

Og så er der lige min yndlings-aversion: I modsætning til enhver
kolonihaveforening endsamt resten af forenings-Danmark, har man i
millionforetagendet MCTC ikke en generalforsamlings-indvalgt kasserer, næh
man har en "økonomisk administrator", som varetager penge-besværet for
bestyrelsen - Herunder at aflønne sig selv

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-12-03 15:01

> [...]
> man har en "økonomisk administrator", som varetager penge-besværet for
> bestyrelsen - Herunder at aflønne sig selv

Ja, og så var der på et tidspunkt en kurre på tråden mellem
forretningsføreren og bestyrelsen. Et par bestyrelsesmedlemmer og en formand
gik af, men forretningsføreren blev siddende! SÅ meldte jeg mig ud.

Rittig

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-12-03 18:07

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> forretningsføreren og bestyrelsen. Et par bestyrelsesmedlemmer og en
> formand gik af, men forretningsføreren blev siddende! SÅ meldte jeg

Samme begrundelse for udmeldelse her.