First Ride: 2004 Ninja ZX-10R
Fra : MKS - 74

Dato : 19-12-03 20:38

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-12-03 09:17

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=4861

Nu alle i den forrige tråd ser ud til at være færdige med at Ih!'e, Åh!'e
og Næh!'e over kiloCBRen, så vil jeg da lige kommentere 10eren.

Jeg synes forenden er kikset. Faktisk helt enormt. Jeg er ikke et øjeblik
i tvivl om at den mekanisk er i topklasse, men hvorfor fyrede de dog ham
der engang designede Ninjaer?

Men måske har de langt om længe lavet en Kwak der kan svinge?

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : MKS - 74

Dato : 22-12-03 10:10

On 22 Dec 2003 09:16:44 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Jeg synes forenden er kikset. Faktisk helt enormt.

Det er vel ikke så slemt er det ? Den er blevet lidt slankere end
Kawa's traditionelt er,det kan jeg personlig godt li'..grim synes jeg
nu ikke den er,flot heller ikke.

> Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at den mekanisk er i topklasse

Næh,den er sikkert fin-fin,Kawa har jo slået på den store tromme ved
intro'en så får vi se hvordan den klarer sig mod R1'eren og CBR'eren..

>, men hvorfor fyrede de dog ham
>der engang designede Ninjaer?

De skulle bruge ham til at designe deres bulk-carriers ?

>Men måske har de langt om længe lavet en Kwak der kan svinge?

I modsætning til din 7'er eller hva' ? .....Captain we R ready to
come about,send out a warning.

--
-Michael

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-12-03 10:33

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Det er vel ikke så slemt er det ? Den er blevet lidt slankere end
> Kawa's traditionelt er,det kan jeg personlig godt li'..grim synes jeg
> nu ikke den er,flot heller ikke.

Mjaøeh... Det kan godt være det er billederne der snyder lidt, men specielt
lygterne synes jeg er håbløse at se på. Og så det der mærkelige luftindtag.

Nå, man skal nok se den live for at vurdere den.

> De skulle bruge ham til at designe deres bulk-carriers ?

Hehe, i 2004 får vi det første skib med RamAir og hooverpipes.

> I modsætning til din 7'er eller hva' ? .....Captain we R ready to
> come about,send out a warning.

Ha! Det har åbenbart været nødvendigt at sænke den en del i forenden, men
med det lille trick er det nu ikke så slemt. Den er faktisk rigtig go til
at køre slalom.

Fra : Christian Knudsen

Dato : 23-12-03 16:01

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> i tvivl om at den mekanisk er i topklasse, men hvorfor fyrede de dog ham

Jeg har det lidt på samme måde. Jeg er ikke supervild med det designvalg
kawa har lavet de sidste par år.
Jeg mener til stadighed, at ZXR750 og ZX-7R er nogle af de flotteste
maskiner der er lavet. Det er bare en skam, at de er lidt for tunge på
papiret...

mvmch
christian