Suzuki priser 2004.
Fra : John Jensen

Dato : 17-12-03 18:13

For de der endnu ikke har set det, så har Reinhardt frigivet prislisten for
2004....

www.c-reinhardt.dk

/ John

Fra : Jacob Larsen

Dato : 17-12-03 18:59

John Jensen wrote:
> For de der endnu ikke har set det, så har Reinhardt frigivet
> prislisten for 2004....
>
> www.c-reinhardt.dk

Havde aldrig set, at 600-banditten uden kåbe var så billig. Det er da vist
et ok køb for en mc med 78 hk. SV650S er også lige en mc efter min smag.

Igen beviser Suzuki, at de er kongen af MC'ere i Danmark
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Moller

Dato : 17-12-03 20:52

> Havde aldrig set, at 600-banditten uden kåbe var så billig. Det er da vist
> et ok køb for en mc med 78 hk. SV650S er også lige en mc efter min smag.

Begge to skal du ud og lægge en del kilo i afjedring efter købet osv...
for de blir så fede igen.

> Igen beviser Suzuki, at de er kongen af MC'ere i Danmark

Næ, ikke kongen, men man for hva man betaler for :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Knud Dam

Dato : 17-12-03 22:40

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> For de der endnu ikke har set det, så har Reinhardt frigivet prislisten
for
> 2004....
>

> www.c-reinhardt.dk
>

> / John

Det er utroligt biligt.

Det er faktisk endnu billigere, end man kan købe en brugt for i Den Blå
Avis.

; - )

KD