Nogen der har en CB400F stående??
Fra : jesper

Dato : 15-12-03 22:00

Hejsa NG

Jeg kan ikke rigtig få ledninger til at ligge rigtig på den CB400F som
jeg er ved at sætte i stand.
Så er der en i nærheden af Lyngby/København der skulle ha' en stående
som jeg kan se lidt på, og lære af??

Mvh
Jesper Pedersen

Fra : M. Høy

Dato : 15-12-03 23:55

Hej

Min kammerat har en Honda CB400F stående, den står i nærheden af kbh, men
han bor i Odense, skal høre ham, hvornår han kommer til Kbh igen, så kan det
være at I kunne finde ud af noget??

Ellers kan jeg måske få ham til at smide en brev herind?

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-12-03 08:59

> Jeg kan ikke rigtig få ledninger til at ligge rigtig på
> den CB400F som jeg er ved at sætte i stand.

Hej Jesper

Jeg vil anbefale dig en værkstedsmanual. De kan fås billigt brugt her:

Birgers Billige Bilbøger
http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
Løve Gamle Landevej 1
4270 Høng
Tlf: 5886-9408

Køsters Motorboghandel Aps Boghandel
Østergade 9
8900 Randers
Tlf: 8642-6613

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-12-03 09:28

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:GWyDb.922$uH3.64@news.get2net.dk...

> Hej Jesper
>
> Jeg vil anbefale dig en værkstedsmanual. De kan fås billigt brugt her:

og jeg har i al beskedenhed en til salg for en 50'er i
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked (DMPMS?)

vh
Torben

Fra : jesper

Dato : 16-12-03 13:13

> Hej Jesper
>
> Jeg vil anbefale dig en værkstedsmanual. De kan fås billigt brugt her:

det har jeg allerede. Haynes... det fåes vist ikke bedre.
men jeg kan ikke se hvordan jeg kan få ledningerne til at ligge under
tanken, og det er der jeg så har brug for en mc der står samlet.

Jesper

Fra : Armand

Dato : 16-12-03 21:55

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:GWyDb.922$uH3.64@news.get2net.dk...

> Jeg vil anbefale dig en værkstedsmanual. De kan fås billigt brugt her:

Jeg har en Haynes, der dækker 400/550f, men i den er der, som f.eks min
originale manuals til GPZ900R og RGV, ikke vist hvorledes at kabelstrømpen
skal føres!

--
Armand.

Fra : ptheo

Dato : 18-12-03 19:38

Prøv her ... http://www.honda4fun.com/man_officina/man_officina.html her
kan der downloades en orginal servicemanual , ganske gratis ...

ptheo