Skal vi aldrig ud i kulden ???
Fra : Stefan Hansen

Dato : 15-12-03 20:46

hej offrødder...

Er det ikke på tide de kære maskiner kommer ud og ræser lidt ???. Jeg har
lige fået juleferie, så jeg er frisk når det skal være...

hilsen stefan

Fra : Hekto

Dato : 15-12-03 23:12

In article <brl31s$49f$1@sunsite.dk>, Stefan Hansen says...
> Er det ikke på tide de kære maskiner kommer ud og ræser lidt ???

Nej!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-12-03 13:32

> Nej!
> --
> /Hekto

Kylling

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk

Fra : Hekto

Dato : 16-12-03 14:04

In article <brmu0d$jua$1@sunsite.dk>, tommyhhXXX@tdcadsl.dk says...
> Kylling

Overhovedet ikke! ;0)
Vinteren er vedligeholdelsesperiode, og p.t. er alt materiel til
periodisk dokning!!!!

--
/Hekto (der ikke kører om vinteren - kylling eler ej!)

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-12-03 18:00

Hekto wrote:
> Vinteren er vedligeholdelsesperiode, og p.t. er alt materiel til
> periodisk dokning!!!!

Bah .. motorcykler der kræver vedligeholdelse er for bøsser ..
man skifter da bare ting ud efterhånden som de er slidt totalt
defekte.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 13:59

In article <slrnbu12sr.ncl.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Bah .. motorcykler der kræver vedligeholdelse er for bøsser ..
> man skifter da bare ting ud efterhånden som de er slidt totalt
> defekte.

..... sagde manden, der ikke har noget at køre på, enten fordi han er
væltet på det, eller at det er så gammelt at det skal restaureres på
Mekanisk Musikmuseum!!! ;0)

Jamen, jeg har da ikke nogem Honda! ... og har iøvrigt grov-generet
VFR-klubben, er der noget der tyder på! :0P

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-03 16:04

Hekto wrote:
> .... sagde manden, der ikke har noget at køre på, enten fordi han er
> væltet på det, eller at det er så gammelt at det skal restaureres på
> Mekanisk Musikmuseum!!! ;0)

Hvad snakker du om ? :)

Yamaha'en kan godt køre, den er bare ikke så glad for salt..

Russeren er igang med at få skiftet de dele ud, der er slidt totalt
i stykker .. (hvilket er det meste af den)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-12-03 10:55

Har du/I nogle steder at kører?

Jeg bor omkring Århus og overvejer seriøst at købe en rigtig Crosser. Men
hvor kører man. Ja, udover Grimhøj Crossbane, som jeg selvfølgelig også vil
melde mig ind i. Men det kunne være sjovt med en grusgrav e.l. i ny og næ,
kører gerne efter det....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : dots

Dato : 16-12-03 11:15

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> melde mig ind i. Men det kunne være sjovt med en grusgrav e.l. i ny og næ,

Hej Henrik
Du skal da ha' en med plade på og komme med alle os andre (DORMCK) ud at
ræse.
Vi kører nytårsrally/julefrokost ved Langå til januar, det er ikk' så langt
fra Århus

dots

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-12-03 12:38

Øhh, kører i på offentlig vej eller???

Har det noget med støjniveauet at gøre?

Nytårsrally lyder hyggeligt, hvis jeg når at få en inden, så dukker jeg nok
op, men hvis der skal plade på, så ved jeg ikke lige hvad jeg skal vælge,
synes ikke udvalget er stort..
Havde egentlig regnet med noget Yamaha, YZ250 eller Honda, CR250

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 16-12-03 13:09

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> skal vælge, synes ikke udvalget er stort..
> Havde egentlig regnet med noget Yamaha, YZ250 eller Honda, CR250

Gør det, gør det, gør det! Du vil få så mange skægge, spændende
adrenalin-pumpede timer at du ikke drømmer om det.

Det er så utroligt skægt at køre i grusgrave osv og langt langt de fleste
ejere har intet imod at man låner den en søndag eller deslige. Bare spørg
først selvfølgelig :)

--
Mvh. Simon H. Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-12-03 17:23

"Simon H. Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

JA!

> Gør det, gør det, gør det! Du vil få så mange skægge, spændende
> adrenalin-pumpede timer at du ikke drømmer om det.

Enig.
Blot er du nødt til på forhånd at gøre op med dig selv hvad du vil. DORMCK
og lokalklubberne kører off-road ture som ofte går gennem skove, markveje,
grusgrave osv. og ofte holdes der "pause" ved passende legepladser, som godt
af og til kan være motocross baner. De har lidt ekstra frihed til at vælge
køre-terræn'er fordi der er nummerplade på motorcyklerne, og så kan man jo
køre fra legeplads til legeplads, eller hygge sig med ture på egnens grus-,
mark- og skov-veje. Den slags har jeg selv kørt en helvedes masse af.
Køber du motocross cykel og tegner licens kan du køre på alle landets
motocross baner, og indenfor en radius af 50-70km er der flere spændende
baner nær dig. Du kan også køre i lånte grusgrave, men der er sjældent
adgang til skov, og hvis ikke du har et "slæng" at følges med, kan det godt
blive kedeligt at køre andre steder end de etablerede baner.

En god off-roader kunne være en Yam DT125R til ca. 15K eller en Suz DR350
til omkring 17-25K, og der findes flere velkørende cykler at vælge imellem.

En god motocross cykel - ja, modellerne kender du selv og de koster - for en
god raceklar racer - omkring 12-18K.

Du kunne også lede efter en rigtig enduro-racer som dybest set er en
motocross racer med lygter og nummerplade, og så kan du være med til det
hele, men det er dyrere, måske 20-40K.

Kig i køb&salg på enduro.dk og på DORMCK.DK og naturligvis i DBA.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-12-03 17:39

"og hvis ikke du har et "slæng" at følges med, kan det godt blive kedeligt"

Vi er pt 2 i klubben, det er bare mig der mangler en MC til det. Planen var
lidt cross og markræs. Jeg vil ikke køre Cross for at gøre mig "gældende",
det er vist for sent Det skulle bare være for sjov/hygge.
Men ville også gerne ud på marker og i grusgrave, da det jo godt kan være
lidt trivielt at drøne rundt på den samme bane altid, omgivet af børn på
80ccm som man ikke kan køre fra :-/
Dog har jeg ikke adgang til grusgrave o.l.
Men valget er åbenbart ikke så let. Og skal der plader på, så stiger
prisen.....

Fra : Rittig

Dato : 17-12-03 09:42

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> [...]

> Dog har jeg ikke adgang til grusgrave o.l.
> Men valget er åbenbart ikke så let. Og skal der plader på, så stiger

Næh, der skal tænkes lidt, og diskuteres med vennerne - er det ikke det
vintre er til?

Du skal fundere over hvad det i grunden er du vil. Og som sagt andetsteds
i tråden, så er du jo IKKE bundet til den samme bane med en crosser og
cross licens, der er flere gode baner i dit område.

Vi var et slæng i AORMCK der startede med Old Boys Cross samtidig, så vi
jodlede i flok rundt til 5-6 forskellige baner og kørte lidt ræs med alle
de andre gamle skildpadder - der er mange old-boys kørere rundt omkring i
motocross klubberne på "vores" niveau, og mange af dem kører ikke ret tit
løb.
Så når man syns man er ved at have fod på det, så deltager man i et par
løb i ny og næ og banker dem fra Team Sneglefart og den slags

Bemærk at marker, skove og grusgrave er sværere at få adgang til med et
par motocross cykler fordi de larmer ret meget - eller rettere, det er
svært at få lov mere end et par gange (ejeren bliver mindre imødekommende
når naboerne har klaget nogle gange). En DR350 eller TT350 til 20K med
plade har nogle markante fordele i den henseende.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-12-03 10:49

Jeg hælder lidt til en TT350, men har kun fundet én til 26-28kkr, og det er
nok prisen. Den kan jeg nok tage med på en Crossbane når jeg vil have lidt
mudder

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-03 18:09

> [...]
er
> nok prisen. Den kan jeg nok tage med på en Crossbane når jeg vil have lidt

Det er en af de bedste off-roadere, så den går fint på en motocross bane
også - men prisen er lidt pebret? Kan den ikke forhandles ned til et
rimeligt niveau?

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-12-03 19:56

Jeg prøve at forhandle lidt med ham, men han er ikke nem at træffe. Men skal
jeg give så meget overveje jeg at købe en ældre havelåge til Enduro og så en
Crosser til omkring 10kkr, der er måske den bedste kombination

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-12-03 00:08

> [...]
en
> Crosser til omkring 10kkr, der er måske den bedste kombination

Jah, det er jo den løsning jeg selv foretrækker...

Rittig

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 22-12-03 18:13

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er en af de bedste off-roadere, så den går fint på en motocross bane
> også - men prisen er lidt pebret? Kan den ikke forhandles ned til et

Njah, TT350 er fin til off-road og ok til Enduro, men på en crossbane er
affjedringen håbløst ringe.
Jeg solgte min (da den alligevel var baldret ved mødet med en solid sten til
Synnejysk Terræn Cross) og købte en WR 200, og så kom der mærkbart mere fart
over feltet.

Hvis jeg var dig, ville jeg købe en uindregistreret enduromaskine (lyddæmpet
crosser med lys og lang gearing) f.eks. i tyskland (udvalget herhjemme er
meget lille). Med den kan du træne på crossbane og tillige køre med i
enduro løbene på en konkurrencedygtig maskine (nummerpladekravet bliver
fjernet til enduroløbene i den kommende sæson).
Dette kræver dog, at du har bil/trailer til at fragte dyret rundt.

Hvis du også vil køre off-road (og det vil du vel...) så kan du alternativt
supplere med en billig off-roader - helst af nogenlunde samme type som
enduromaskinen, f.eks. en DT125R hvis du vælger en 2-takts enduromaskine
eller en TT350 hvis du har køber en 4-takts ræser, således at du kan bruge
nogenlunde samme kørestil til begge cykler.

Pas iøvrigt på med ikke at falde for fristelsen til købe en for kraftig
crosser/enduromaskine. Du vil lære hurtigere og vil kunne køre hurtigere på
en let håndtérlig 125'er (2-takt) end på en 50+ hk's maskine som river
armene af dig.

Held og lykke samt god fornøjelse med hvad du end beslutter dig for.

Poul Bundgaard

Fra : dots

Dato : 16-12-03 17:11

> Øhh, kører i på offentlig vej eller???

Vi kører _også_ på offentlig vej. De fede off-road steder er ikke altid lige
ved siden af. Der er gerne nogle transportstrækninger. Og vi kører alle med
nrplade og lysanlæg på. Dvs. ingen crossere.

> Har det noget med støjniveauet at gøre?

Nøh, ikke så meget hos dormck, men feks. enduroklubben støjmåler cyklerne
inden start.

> [...]
> synes ikke udvalget er stort..
> Havde egentlig regnet med noget Yamaha, YZ250 eller Honda, CR250

Så er vi vist tilbage til Yamaha DT125R igen
God cykel, Pein har kørt(kører?) enduroløb på sin, og DT'eren koster ikke
vilde. En CRM som min hænger ikke på træerne(jo, når jeg kører den...),
ellers så er der jo KTM, Gas-Gas, Yamaha XT, Honda XR, Husqvarna, Husaberg,
og de nye cykler som koster en halv bondegård er ikke med i beregningen :-/
En fra klubben kører en spritny Yamaha WR426F, men så er vi også oppe i en
langt ude pris...

dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-12-03 21:27

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> Så er vi vist tilbage til Yamaha DT125R igen
> God cykel, Pein har kørt(kører?) enduroløb på sin

Kørte! Den er nu overdraget til næste håbefulde ungersvend.

> [...]
:-/
> En fra klubben kører en spritny Yamaha WR426F, men så er vi også oppe i en

Min KTM EXC380 kan erhverves til 45K incl. motard-kit.

Rittig
(For mange børn, for lidt tid)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-12-03 22:44

"Min KTM EXC380 kan erhverves til 45K incl. motard-kit"

Det er jo lige præcis sådan en vi har i klubben i forvejen, og som jeg har
prøvet. Kører godt. Men kan dog ikke finde 45k til det
Sådan ville jeg ellers gerne eje.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-12-03 17:51

Claus Rittig wrote:

> Min KTM EXC380 kan erhverves til 45K incl. motard-kit.

Suk, jeg savner 45k nu :-/

> Rittig
> (For mange børn, for lidt tid)

Havde du ikke tænkt dig at beholde KTM'en?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-03 18:13

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Suk, jeg savner 45k nu :-/

> Havde du ikke tænkt dig at beholde KTM'en?

Jo, en af dem. Enten 250'en eller 380'en, afhængigt af hvad der først bliver
solgt, tror jeg.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-12-03 17:47

"Vi kører _også_ på offentlig vej....."

Ok, jeg troede egentlig bare at i mødtes i en grus e.l. og gik lidt "amok"
der
Men i kører lidt omkring, kan jeg forstå.

Argghh, jeg troede lige at det skulle være let at vælge MC

DT125R, komme man ikke let til at bøje den, eller er den stærkere end den
umiddelbart ser ud til?
Jeg ville gerne op i 250ccm, men der er ikke meget at købe til en billig
penge med plader på.

Fra : dots

Dato : 16-12-03 22:37

> Men i kører lidt omkring, kan jeg forstå.

Dét gør vi
Siden jeg fik Honda er DK blevet ret lille, og man kan jo komme allevegne
med så'n en højben. Man får set de mest fantastiske steder med et terræn,
man næsten ikke troede der fandtes i dette land! Kan kun anbefales

> Argghh, jeg troede lige at det skulle være let at vælge MC
>
> DT125R, komme man ikke let til at bøje den, eller er den stærkere end den
> umiddelbart ser ud til?

Det er Rittig nok bedre til at svare på, men jeg mener da at Søren Lindholdt
og Poul Bundgaard begge har kørt DT'eren i enduroklasser, Poul vandt endda
bredde i enduro i år.

> Jeg ville gerne op i 250ccm, men der er ikke meget at købe til en billig
> penge med plader på.

Hvor meget må billigt være?

dots

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-12-03 09:04

"Hvor meget må billigt være?"

Jeg ville helst ikke over ca. 15kkr..... Det skal helst være en som jeg ikke
er ked af, får en skramme eller 2....
Men måske jeg bliver nød til at revurdere. Men det bliver svært at få 250
ccm med plader til den pris.

Fra : Frans Jensen

Dato : 17-12-03 10:37

On Wed, 17 Dec 2003 09:03:54 +0100, "Henrik Nielsen -

ikke så svært endda:

http://www.bilinfo.dk/castrol/BilDetails.asp?bil_id=121000099

--
statistik for dk.politik
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/statistik.htm

http://www.retsliberal.dk/pdf/jordrenten.pdf

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-12-03 10:54

Den model kender jeg ikke. Det er godt nok billigt.

Er der nogen der ved om det er en ok MC? Men det er en 4-takt kan jeg se,
men det er vel også ok i terræn. Så er det lige før jeg kan købe 2 MC'er. En
Cross og en "alm"

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-12-03 11:05

Er det samme motor som XL250 ? Den mener jeg at kunne huske der var
problemer med??

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-03 18:12

> Er det samme motor som XL250 ? Den mener jeg at kunne huske der var
> problemer med??

Det ER en gammel XL250. Den ville jeg ikke køre enduro på, og jeg ville slet
ikke køre på motocross banen på den.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-12-03 19:53

"Cross"

Nej, men tanken var lige et kort øjeblik at købe den til Enduro og købe en
Crossmaskine. Men nu er den YZ jeg havde kig på, dælme væk. Så kunne jeg
måske have fået begge MC til under 25k. Men har erkendt at XLR ikke er den
rigtige MC til Enduro.

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-12-03 00:11

> "Cross"
>
> Nej, men tanken var lige et kort øjeblik at købe den til Enduro og købe en
> Crossmaskine. Men nu er den YZ jeg havde kig på, dælme væk.

Rolig, der kommer flere! Motocross cykler i prislaget 8-12K er der masser
af. Men køb nu en der er sund! Min motocross "karriere" strandede allerede
på første MC køb, fordi jeg fik købt en nedslidt Kawasaki der blev så dyr at
rette "småfejlene" på at den aldrig kom ud at køre.
(Alligevel købte jeg flere år senere en Kawa igen. Kunne åbenbart ikke lære
det ved kun en fejltagelse)

Rittig
Aldrig mere kawasaki.

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-03 18:11

> Det er Rittig nok bedre til at svare på, men jeg mener da at Søren
Lindholdt
> og Poul Bundgaard begge har kørt DT'eren i enduroklasser, Poul vandt endda
> bredde i enduro i år.

Både Poul Bundgaard og Søren Lindholt har kørt enduro på DT125R, men den er
ikke nogen vinder. Den skal såmænd nok holde (indenfor rimelighedens
grænser), men den har sine begrænsninger. Til enduro er den en fin
begyndercykel, men jeg gad den ikke på en motocrossbane.

Det er da rigtigt.

Rittig

Fra : TheHobbit

Dato : 16-12-03 14:26

Jeg (og DT'eren) er da klar på at komme i gang med uddannelsen til off-rod.

Er der nogen der kender til mulighederne i Horsens området (20-30 km
radius)??
Jeg har prøvet http://www.dormck.dk/ og http://www.dormck.com men uden
held... siden er vist nede igen?

Har været ude og køre med en tidligere Randers/Ålborg kører (Rasmus
Petersen) for nogle uger siden - men det er lidt langt at køre de ca. 85 km
til Randers for at "båhle" rundt.

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -

Fra : Soren Lindholt

Dato : 17-12-03 10:31

TheHobbit <seAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote in article
<3fdf0782$0$153$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
off-rod.

> Er der nogen der kender til mulighederne i Horsens området (20-30 km

Du er røvheldig. Bl.a. Lige ved Hedensted afkørslen ligger et lille terræn
der kan køres på. Prøv at ringe til Johnny Pedersen på 7569 4181 og spørg
om der er nogen restriktioner, så der ikke bliver noget bøvl.

mvh Søren,

Fra : TheHobbit

Dato : 17-12-03 11:19

> [...]
> terræn der kan køres på. Prøv at ringe til Johnny Pedersen på 7569
> 4181 og spørg om der er nogen restriktioner, så der ikke bliver noget
Røvheldig! Det lyder ikke dårligt - det er sjældent jeg er det! Jeg ringer
til ham senere idag. Thnx for tippet.

Stephan

Fra : freak

Dato : 17-12-03 11:12

"TheHobbit" <seAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - I love the smell of a 2-stroke in the morning -

> Ang. " Banen " ved hedensted så er det bare at tag derud . Hvis du tager
motorvejen så er det bare at køre af ved hedensted afkørselen også til
venstre mod hedensted så kommer den med det samme på højre hånd ( ved det
store H )

Også er der forresten også " Grillfesten" med indlagt røvertur ude på brdr.
jensens farm d. 3/1 hvor div. crosser, quad og offrødder kommer. (det gælder
også dig Dots og resten af djævleøens offrødder) ellers er der nytårsfesten
i langå D. 17/1 ligesom sidste år.

Hilsen Freak - Ktm 620 sc 97´

Fra : dots

Dato : 17-12-03 12:52

"freak" <frc-@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gælder
> også dig Dots og resten af djævleøens offrødder) ellers er der

Hej Freak, tak for sidst

Jeg vil la' beskeden om "grillfesten" gå videre til drengene.
Nytårsfesten i Langå er allerede i kalenderen og der er meldt til.
Hils kaos

dots

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 16-12-03 21:57

"Stefan Hansen" <bmxdk2@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hej offrødder...
>
> Er det ikke på tide de kære maskiner kommer ud og ræser lidt ???. Jeg har
> lige fået juleferie, så jeg er frisk når det skal være...
>
> hilsen stefan

Jeg ved at mads har indviteret AORMCK til julefræs på den fædrende gård 2.
juledag. Du kan evt kontakte ham for mere info.

Tobias

Fra : dots

Dato : 16-12-03 23:26

"Tobias Møller Larsen" <tolaSLET_ALT_DETTE@aa_SKAL_SLETTES_ts.dk> skrev i en
meddelelse news:3fdf71ae$0$27436$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Stefan Hansen" <bmxdk2@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved at mads har indviteret AORMCK til julefræs på den fædrende gård 2.
> juledag. >

Hvad med at lægge den invitation ind på dormck.com, så andre off-rødder også
får chancen for at dukke op?
Jeg syns vi savner bedre kommunikation mellem lokalklubberne ang
arrangementer.

dots

Fra : Ritig

Dato : 17-12-03 09:34

dots wrote:

> [...]

> får chancen for at dukke op?
> Jeg syns vi savner bedre kommunikation mellem lokalklubberne ang

Rolig nu, det er ikke et DORMCK arrangement! Jeg tror faktisk nærmere det
er en slags markering af fremskreden alder af en slags...

AORMCK har masser af arrangementer som er åbne for alle DORMCK medlemmer,
fx hele vores klubmesterskab. Og jo flere der kommer til de arrangementer,
jo mere gør vi ud af dem - det er bare flere år siden der har været
deltagere fra andet end AORMCK.

Rittig

Fra : dots

Dato : 17-12-03 13:16

"Ritig" <Rittig@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Rolig nu, det er ikke et DORMCK arrangement! Jeg tror faktisk nærmere det
> er en slags markering af fremskreden alder af en slags...

Ok, hehe

> [...]
> fx hele vores klubmesterskab. Og jo flere der kommer til de arrangementer,
> jo mere gør vi ud af dem - det er bare flere år siden der har været

Hmm, jam det er jo netop det.
Véd alle hvornår der sker noget, også dem uden pc?
Til generalforsamlingen feks., var der flere som ikke havde hørt om AORMCK's
3-timers dagen derpå.

dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-03 18:16

> [...]
> Véd alle hvornår der sker noget, også dem uden pc?
> Til generalforsamlingen feks., var der flere som ikke havde hørt om

Uden pc?!? Mennesker uden pc?!?
Nu må du lige...

Njah, det kan da godt være der er nogen der ikke ved det, men informationen
har også været sendt til DORMCK's redaktion. Vi prøver at melde bedre ud
næste år.

Rittig

Fra : Hans Tyrrell

Dato : 16-12-03 23:00

Hej Stefan, gu skal vi så, ud at køre og ikke alt det snak.

Fra : Stefan Hansen

Dato : 17-12-03 11:40

det lyder godt hans !!! Jens og jeg tager ud og leger fredag, hvis det da
ikke pisser ned...

Fra : dots

Dato : 17-12-03 16:05

>Jens og jeg tager ud og leger fredag, hvis det da
> ikke pisser ned...

Kyllinger

Vi(3 stk på djævleøen) var ude en morgen fra kl 10-14, det tissede ned
konstant, men jeg kan love dig for at vi ikke frøs!
Det blev til en masse strand med sten, sand, skrænter og alt det andet, som
var liiiige på vores vej

dots