Se Discovery channel NU!! (dem der kan)
Fra : Anders Thorup

Dato : 15-12-03 16:03

Extreme Machines om motorcykler

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Esben Bøll

Dato : 15-12-03 17:20

Jeg så det sidste gang de sendte den men fik den desværre ikke opsagt.
Mega fed udsendelse.

MVH Esben Bøll

Fra : Denise

Dato : 15-12-03 18:22

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tak for hintet.
Dragracingen var sjovt at se, var det ikke 160 kmt på under 3 sec. Og så var
der en eventyrlig grim maskine - Apache Warrior - en slags Harley på
steroider. Men Isle of Man TT var godt nok fedt at se, det synes jeg var det
bedste

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Anders Thorup

Dato : 15-12-03 19:22

Denise wrote:

> [...]
> så var der en eventyrlig grim maskine - Apache Warrior - en slags
> Harley på steroider. Men Isle of Man TT var godt nok fedt at se, det

Jeps. 160km/t på under 3 sek.
Det var en rigtig god udsendelse, med lidt for enhver smag.
For dem der gik glip af det, indgik følgende:
Motocross, Trial, Roadracing, Dragracing, Evil Knievel (stunts), Isle of
Man, chopper(Titan) og Hillclimbing.
har jeg glemt noget??

Fra : Christian Knudsen

Dato : 16-12-03 08:22

> [...]
> For dem der gik glip af det, indgik følgende:
> Motocross, Trial, Roadracing, Dragracing, Evil Knievel (stunts), Isle of

Det var bare en skam at programmet er ca 5 år gammel, så man ikke fik set de
nyeste maskiner indenfor eksempelvis Moto GP. Der var heller ingen data
eller tal. Det var det eneste jeg lige umiddelbart kunne sætte på det. Det
og så at jeg synes der var for meget med choppere, men sådan tror jeg jeg
har det hvergang der er noget med motorcykler i tv.
Isle of Man var totalt cool. Det skal alligevel have nogle nosser for at
gennemføre i en god tid.

mvmch
christian

Fra : Anders Thorup

Dato : 16-12-03 14:44

Christian Knudsen wrote:
> Isle of Man var totalt cool. Det skal alligevel have nogle nosser for
> at gennemføre i en god tid.

Det er vel egentlig heller ikke andet, end en avanceret form for selvmord,,
er det??

Fra : jesper

Dato : 16-12-03 23:07

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message news:<brn27n$1sq1$1@news.cybercity.dk>...

> Det er vel egentlig heller ikke andet, end en avanceret form for selvmord,,
> er det??

Jo... Det var desværre sådan at vi mistede "Mr. Isle of Man"-
Dunlop...
TT-løbne er pisse-farlige, men det er også dem der viser hvilken
gademaskine der er bedst. Det kan jo godt være at GSXR1000 og 999
sparker røv til Superbike, men i et TT-løb har en god kører på en
CBR900 eller en RC30/45 også gode vinder-chancer...

Jesper

Fra : K

Dato : 15-12-03 20:15

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der en eventyrlig grim maskine - Apache Warrior - en slags Harley på
> steroider. Men Isle of Man TT var godt nok fedt at se, det synes jeg var

jeg har smidt et lille grab på 2,5 mb fra Discovery af den omtalte MC
dragracestart, du kan finde det på dk.binaer.motor