PC folk er ikke søde - har nogen her
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 19-04-01 11:58

Jeg er pinligt berørt over at måtte bede jer om en tjeneste, men jeg har
prøvet PC-grupperne og de gider sgu ikke lige se efter.
(jeg prøvede dk.edb.internet.software.browser - burde være stedet, ik?!
Men nej...)

Så jeg har følgende spørgsmål om browsere på PC:

Nøjagtig hvad står der når man vil downloade en fil til sin disk via
højre museknap på en PC?

Explorer: Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg
"gem destination som" eller på engelsk "????????".
Netscape: Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg
"Save link as.." eller på dansk "??????????".

Det er altså en engelsk Explorer og en dansk Netscape PC jeg ikke kan
opdrive..

Hvis du ahr svaret må du meget gerne sende mig en mail.

På forhånd tusind tak og sorry for den ubehagelige forespørgsel..

Spritt

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : Thomas

Dato : 19-04-01 12:55

> Explorer: Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg
> "gem destination som" eller på engelsk "????????".

Jeg mener det er "Save destination as", men er kun 95% sikker.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 19-04-01 13:40

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message

> Jeg mener det er "Save destination as", men er kun 95% sikker.

Det er i Netscape. MSIE kalder det "Save target as...".

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 19-04-01 13:43

"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
> "Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message

> Det er i Netscape. MSIE kalder det "Save target as...".

Hov... jeg så lige at der også blev spurgt om den danske
Netscape-version. Jeg har intet dansksproget software, men mener det er
"Gem destination som...", men det vil jeg ikke hænges op på...

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 19-04-01 16:24

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:

> Jeg er pinligt berørt over at måtte bede jer om en tjeneste, men jeg har
> prøvet PC-grupperne og de gider sgu ikke lige se efter.

Nu har du vist fået svar?
Næste gang kunne du evt. forsøge 'dk.edb.system.ms-windows' (hvis altså
din PC bruger Windows!) - dér plejer de at være nogenlunde hjælpsomme!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 20-04-01 14:01

> Nu har du vist fået svar?
> Næste gang kunne du evt. forsøge 'dk.edb.system.ms-windows' (hvis altså
> din PC bruger Windows!) - dér plejer de at være nogenlunde hjælpsomme!

Jeg har fået svar nu. Tak!

Jeg vil nu lige sige at JEG ikke har nogen PC... *LOL*
Så behøvede jeg ikke at sprøge...
Nope, jeg er såmænd bare ved at lave en site hvor nogen ikke-så-netvante
skal kunne downloade en PDF-fil, og jeg vil bare sikre at det er skåret
ud i pap for de langsomt opfattende præcis hvad det er man skal gøre...

Tak,

Spritt

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *