Øv!
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-12-03 20:11

.... øv øv øv øv og endnu mere ØV!

Fazeren har været en tur i asfalten :-/

Pludselig i dag hørte jeg alarmen gå i gang - kiggede ud af vinduet og dér
lå min elskede Kilofazer på siden - væltet af den kraftige vind ...
Lortevejr! =

Resultat: Flækket styrkåbe, bule i tanken, et bukket kåbe-beslag, div.
skrammer på styr, blinklys, greb, generator-dæksel osv.

Endnu mere bittert var det at jeg var 5-10 min. fra at gå ned og rulle den i
"hi"

--
Tony
Kilofazer nu med skrammer - igen.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 14-12-03 20:16

> Fazeren har været en tur i asfalten :-/
>
> Pludselig i dag hørte jeg alarmen gå i gang - kiggede ud af vinduet og dér
> lå min elskede Kilofazer på siden - væltet af den kraftige vind ...
> Lortevejr! =

Ærgeligt

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-12-03 20:20

> Fazeren har været en tur i asfalten :-/
> Endnu mere bittert var det at jeg var 5-10 min. fra at gå ned og
> rulle den i "hi"

Bittert. Jeg løb hen og kiggede på min CBR ud af vinduet. Den har det fint
og står ikke i læ. Der gik meget i stykker. Virkede dine Moko framesliders
ikke efter planen?

Kig staks på www.ebay.de efter nye stumper.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-12-03 21:10

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Bittert. Jeg løb hen og kiggede på min CBR ud af vinduet. Den har det
> fint og står ikke i læ. Der gik meget i stykker. Virkede dine Moko
> framesliders ikke efter planen?

Jeg har ikke fået monteret framesliders på den endnu. Jeg nåede aldrig
videre dengang jeg gik i gang med at undersøge det. Jeg havde

> Kig staks på www.ebay.de efter nye stumper.

Jeg gider ikke ebay mere. Jeg har flere gange budt på noget hvor andre er
gået ind og overbudt mig 2 sek før afslutning af auktionen. Jeg bryder mig
ikke om den måde ebay fungerer på. En rigtig auktion bliver udskudt når folk
byder - hvorved man har mulighed for at overbyde hvis man virkelig gerne vil
have varen - f.eks. som QXL fungerer.

--
Tony

Fra : RacerNiels

Dato : 14-12-03 22:56

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
[SNIP]
> hvorved man har mulighed for at overbyde hvis man virkelig gerne vil
> have varen
[SNAP]

Hvis du virkelig gerne vil have den, skal du jo bare byde det du vil gi, til
at starte med. Den byder jo automatisk op indtil dit bud bliver overgået.

[SNUDE]

Niels

PS. Skide ærgeligt med Ymeren...

Fra : Hekto

Dato : 14-12-03 23:07

In article <brilpk$rmu$1@news.net.uni-c.dk>, RacerNiels says...
> Hvis du virkelig gerne vil have den, skal du jo bare byde det du vil gi, til
> at starte med. Den byder jo automatisk op indtil dit bud bliver overgået.

Man kan også bruge en 'sniper'.
Så røber man ikke interessen, og byder ind med det max. man har valgt,
indtil 2 sek. før afslutningen.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-12-03 00:36

Hekto wrote:

> Man kan også bruge en 'sniper'.
> Så røber man ikke interessen, og byder ind med det max. man har valgt,
> indtil 2 sek. før afslutningen.

Yikes! I lyder som hardcore eBay brugere. Jeg må få et kursus en dag

--
Tony

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-12-03 08:52

> Yikes! I lyder som hardcore eBay brugere. Jeg må få et kursus en dag

E-bay er smart, og man kan få ting til "ingen" penge. Jeg har købt et sæt
pæne ræserpotter i leovinchi stil til 1500kr i alt til kærestens GPZ'er. Man
skal lige sætte sig ind i E-bay tankegangen. Måden man vinder en auktion på
er som rigtigt nævnt at byde det man vil give (ikke det man tror man kan få
den til) i sidste øjeblik. Så skal man nok vinde auktionen.

Fra : anders majland

Dato : 15-12-03 09:14

> Måden man
> vinder en auktion på er som rigtigt nævnt at byde det man vil give
> (ikke det man tror man kan få den til) i sidste øjeblik.

Og sidste øjeblik er ikke et minut før udløb men 10 sekunder før ... Det
er så træls at se en anden løbe med godterne for en euro mere end man
selv har budt ...
(Men så kunne jeg jo bare have budt noget højere .... )

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : M. Høy

Dato : 14-12-03 20:23

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrammer på styr, blinklys, greb, generator-dæksel osv.
>
> Endnu mere bittert var det at jeg var 5-10 min. fra at gå ned og rulle den

Skod, det bliver man ked af at høre

Så ved du godt, hvad du skal bruge penge på

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : yamar kim

Dato : 14-12-03 20:27

Er det ikke ved at være på tide, jeres børn kommer i hi, det er sku også
glat på vejene nogen morgener og det må da være ret koldt at køre nu.

Hilsen
Yamar Kim

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-12-03 21:11

yamar kim wrote:

> Er det ikke ved at være på tide, jeres børn kommer i hi, det er sku
> også glat på vejene nogen morgener og det må da være ret koldt at
> køre nu.

Jo da. Jeg har heller ikke kørt på den siden 30. nov. men har bare ikke haft
tid til at stille den væk og smøre den ind pga. arbejde, flytning og en
masse andet ...

--
Tony

Fra : yamar kim

Dato : 14-12-03 21:19

Så er det ekstra surt

Yamar Kim

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-12-03 20:39

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Fazeren har været en tur i asfalten :-/

Nedtur!

> Pludselig i dag hørte jeg alarmen gå i gang - kiggede ud af vinduet og dér
> lå min elskede Kilofazer på siden - væltet af den kraftige vind ...
> Lortevejr! =

Ja, det må du nok sige. Jeg har faktisk tænkt på at vinden da må rive
ret godt i motorcyklen når man har sådan et overtræk på, hvilket jeg
normalt har om natten når altså min MC ikke er opstaldet.

> Resultat: Flækket styrkåbe, bule i tanken, et bukket kåbe-beslag, div.
> skrammer på styr, blinklys, greb, generator-dæksel osv.

Du havde kasko på den, ikke?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-12-03 21:13

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Nedtur!

Jeps!

> [...]
> ret godt i motorcyklen når man har sådan et overtræk på, hvilket jeg
> normalt har om natten når altså min MC ikke er opstaldet.

Jo - men det er spørgsmålet om det er noget, der kan betale sig at anmelde
mht. selvrisiko og "trin". Godt nok har jeg et fastpris produkt hos Tryg -
men jeg kommer jo stadig til at stå som at jeg have haft skade. Jeg må lige
undersøge hvad det kommer til at stå mig i ialt. Måske vælger jeg også bare
at lappe skidtet sammen ... selvom det ikke ser så overdrevet tjekket ud.

Pengene er der i hvert fald ikke pt. til at købe nye dele.

--
Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-12-03 22:13

Kedeligt..

> Ja, det må du nok sige. Jeg har faktisk tænkt på at vinden da må rive
> ret godt i motorcyklen når man har sådan et overtræk på, hvilket jeg
> normalt har om natten når altså min MC ikke er opstaldet.

Jeg plejer også at have overtræk på min, men her til aften så blæsten ud til
at hive godt og grundigt i den, så jeg besluttede mig for at den skulle stå
uden garage i nat. Den står rimeligt stabilt på sin centerfod, men jeg har
ikke lyst til at efterprøve om den kan stå oprejst hele natten med garagen
på. Det var jo ikke blot en normal blæst.

> Du havde kasko på den, ikke?

Selv om han har, så er det stadigvæk dyrt at få lavet.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Frans Jensen

Dato : 15-12-03 08:12

On Sun, 14 Dec 2003 22:13:23 +0100, "Martin Sørensen"
<mos@laxity.invalid> wrote:

> [...]
>på. Det var jo ikke blot en normal blæst.

>Selv om han har, så er det stadigvæk dyrt at få lavet.

<OT>
lige et spørgsmål
da jeg forlængst er ude over min første ungdom og desuden "kun"
kører med ansvarsorsikring, kender jeg ikke rigtigt priserne, har
bare hørt at det er hundedyrt

hvad koster det for f.eks. en person på 20 år at få
kaskoforsikret en Yamaha 1000?

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-12-03 08:27

"Frans Jensen" <fmj@liberalist.com> skrev

> [...]
> bare hørt at det er hundedyrt
>
> hvad koster det for f.eks. en person på 20 år at få

Hej Frans

Jeg vil skyde på over 50.000.
Da jeg forhørte mig hos TopDk i foråret 2003 for at få forsikret min FZR600R
(21 år, 2 års ancinitet), kunne han (fordi jeg havde været kunde hos dem i 2
år på min GS500) give mig 5000 i rabat, så jeg landede på ca 45.000 kr/år.
Det virker fuldstændig urimelig, når jeg nu gav 52K for min cykel.
Nu kører jeg bare med ansvar hos GF. Kører jeg bare ½ år mere, er det hele
"tjent ind" igen i forhold til TopDk.

mvmch
christian

Fra : Frans Jensen

Dato : 15-12-03 08:32

On Mon, 15 Dec 2003 08:27:27 +0100, "Christian Knudsen"
<christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> [...]
>Det virker fuldstændig urimelig, når jeg nu gav 52K for min cykel.
>Nu kører jeg bare med ansvar hos GF. Kører jeg bare ½ år mere, er det hele

45000 i præmie - - !!!!

så er det da kun bankrøvere og lignenede der har råd til at køre
med kasko -:(

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-12-03 13:16

> [...]
2
> år på min GS500) give mig 5000 i rabat, så jeg landede på ca 45.000 kr/år.

Det virker da fuldstændigt vildt?!

Jeg er 24 med 2 års skadefri kørsel. Jeg købte en Yamaha R1 i foråret, og
jeg skulle da "kun" give 21.500 hos TopDanmark. Gør de sidste 3 års
aldersforskel så meget?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-12-03 13:59

> Det virker da fuldstændigt vildt?!
>
> Jeg er 24 med 2 års skadefri kørsel. Jeg købte en Yamaha R1 i
> foråret, og jeg skulle da "kun" give 21.500 hos TopDanmark. Gør de
> sidste 3 års aldersforskel så meget?

Det burde det ikke normalt gøre. Normalt skiller selskaberne ved 25 år (i
min erfaring). Jeg synes dog, det er et værre gedemarked at finde en ok pris
på en forsikring. Jeg har da oplevet, at nogle kan få en god pris og andre
ikke kan, selvom det er det samme selskab og man har samme forudsætninger.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-12-03 15:41

> [...]
> ikke kan, selvom det er det samme selskab og man har samme forudsætninger.

Jamen næste år når jeg bliver 25, så ville Tryg tage mig for 13.500 om året,
netop fordi det skiller der. Det er også derfor jeg syntes det lyder
mærkligt at Christian skal give 45.000 årligt for en GS500, når jeg skal
give 21.500 for en R1. Det er da sært, når vi begge er under 25

Mvh martin Sjøstrand

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-12-03 15:45

> Det er også derfor jeg syntes det lyder
> mærkligt at Christian skal give 45.000 årligt for en GS500,

Undskyld det var jo en FZR600R, ikke en GS500, prisforskellen er stadig
mærkelig

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-12-03 17:31

> [...]
> det lyder mærkligt at Christian skal give 45.000 årligt for en GS500,
> når jeg skal give 21.500 for en R1. Det er da sært, når vi begge er

Jeg er enig med dig. Ved ikke lige om du fangede den

Jeg har spurgt en del selskaber og der er bare ingen mening med halvdelen af
hvad de siger eller gør. Nogen kan slippe med det halve af andre, med samme
forudsætninger. Det fatter jeg simpelthen ikke. Jeg kan i hvert fald ikke
forhandle med dem.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 14:08

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> wrote in message

> [...]
og
> jeg skulle da "kun" give 21.500 hos TopDanmark. Gør de sidste 3 års

R1'eren og andre i den kategori er også svære at forsikre til en
acceptabel pris. Jeg betaler ca 8k årligt, og troede indtil for nylig at
det var nok ca så langt man kunne komme ned. 6700 kr er det laveste jeg
har hørt, men der er sikkert folk på NG'en som kan stikke den.

Kenneth S
R1 (..forsikret hos Runa)

Fra : Brian Lænø

Dato : 15-12-03 17:54

"Martin Sjøstrand" skrev
> [...]
>
> Jeg er 24 med 2 års skadefri kørsel. Jeg købte en Yamaha R1 i foråret, og
> jeg skulle da "kun" give 21.500 hos TopDanmark. Gør de sidste 3 års

Det lyder også vildt, ikke at forsikringsselskabet kræver det, men at nogen
er villig til at betale det!
Min personlige grænse går ved 5000 - 6000 kr., mere vil jeg ikke forærer til
et Forsikringsselskab.
Det har selvfølgelig også betydet at jeg startede på en lille / billig mc.
Men jeg vil hellere selv bruge pengene, end forærer dem væk til et
forsikringsselskab.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-12-03 19:26

> Det lyder også vildt, ikke at forsikringsselskabet kræver det, men at
nogen
> er villig til at betale det!

Jaah, men hvis det er prisen er der for mit vedkommende ikke så meget at
gøre. Jeg vil hellere betale pengene, og så have min maskine, end at være
fri, og så se de andre køre rundt. Det har jeg prøvet et halvt år, hvor jeg
havde solgt min R6, for det kunne jeg jo sagtens undvære. Men da det så
endelig blev sommer igen, så gjorde det simpelthen for ondt at se de andre
køre. Da jeg så fandt ud af, at de ville have det samme for både R6 og R1,
ja så kunne det jo ligeså godt blive sådan en
Det ER mange penge i forsikring, og man kan da også argumentere for at det
ikke er nødvendigt at købe en R1 som 24 årig, men jeg syntes det er det hele
værd. Jeg kunne da sikkert have lige så gode ture på en mindre mc der var
billigere i forsikring, men jeg vil da heller ikke afvise at jeg også hygger
mig med den blæreværdi man får for pengene

> Men jeg vil hellere selv bruge pengene, end forærer dem væk til et
> forsikringsselskab.

Jeg føler da også jeg får noget for pengene, nemlig et fedt sommerhalvår,
men kan godt se hvad du mener

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-12-03 10:45

Frans Jensen <fmj@liberalist.com> writes:

> hvad koster det for f.eks. en person på 20 år at få
> kaskoforsikret en Yamaha 1000?

Det er dyrt!

Da jeg sidste år - i en alder af 23 - tog kørekort og begyndte at
kigge mig om efter MC ringede jeg rundt og forhørte mig om priser på
en Honda CB500, en Suzuki Bandit 600 og en Yamaha FZR 1000 (det er en
gammel sag min fætter har stående, som jeg overvejede at købe - måske
lidt af en mundfuld at starte på for en nybegynder).

Et af stederne ville de have 45.000 årligt for en CB500, så gad jeg
ikke lige spørge om flere modeller. Det billigste jeg kunne forsikre
den der FZR 1000 for var vist 30.000 årligt, så det var heller ikke
lige aktuelt. Det er næsten mere end jeg får udbetalt i SU :-\

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-12-03 21:33

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> writes:

> Jeg er 24 med 2 års skadefri kørsel. Jeg købte en Yamaha R1 i foråret, og
> jeg skulle da "kun" give 21.500 hos TopDanmark. Gør de sidste 3 års
> aldersforskel så meget?

Det lyder godt nok også billigt. Jeg var lige ved at spørge dig om du
boede et eller andet sted, hvor der aldrig kom tyveknægte forbi indtil
jeg så din email-adresse.

Hmmm ... du har vist været temmelig heldig. Måske jeg skulle prøve at
give TopDK et ring her om et lille års tid når jeg også har 2 års
kørsel at blære mig med.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-12-03 01:40

> Det lyder godt nok også billigt. Jeg var lige ved at spørge dig om du
> boede et eller andet sted, hvor der aldrig kom tyveknægte forbi indtil
> jeg så din email-adresse.

Nu har jeg kun boet her siden sidste sommer, så jeg kender ikke så meget til
det. Er det skidt område sådan tyverimæssigt?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-12-03 12:24

> Nu har jeg kun boet her siden sidste sommer, så jeg kender ikke så meget til
> det. Er det skidt område sådan tyverimæssigt?

Ikke mere end resten af hovedstadsområdet vil jeg tro.

Jeg har bare ofte hørt om at folk har fået billigere forsikringer når
de bor ovre i Jylland på en pløjemark i stedet for at bo i nærheden af
en større by.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-12-03 20:55

I news: brickg$1ua6$1@news.cybercity.dk,
skrev Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk>
> ... øv øv øv øv og endnu mere ØV!
>
> Fazeren har været en tur i asfalten :-/

Nejnejnej
Føler med dig, husker udmærket følelsen!
Der går nok lige et par dage med at komme over det...

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Henning

Dato : 14-12-03 20:59

> Endnu mere bittert var det at jeg var 5-10 min. fra at gå ned og rulle den i "hi"

Øv, det minder mig om 4/12/99: Havde vasket cyklen før opstaldning, og ladet den stå for at tørre. Så begynder det at regne. Nåja, så kan den få lov at blive ude til næste dag. Så begynder det at blæse. Nåja, så må jeg vaske den igen imorgen, for der er salt i luften (bor ikke langt fra vandet). Hov, blæsevejr er da vist en underdrivelse... Så jeg trodser nedfaldene ledninger fra gadebelysning og tagsten. WTH!?? En "#¤%!! tagsten har strejfet min dengang 6 måneder gamle tank. ...

Henning.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-12-03 21:15

Henning wrote:

> [...]
> Så jeg trodser nedfaldene ledninger fra gadebelysning og tagsten.
> WTH!?? En "#¤%!! tagsten har strejfet min dengang 6 måneder gamle

Jep - så kender du følelsen. Det er ikke sjovt!

--
Tony

Fra : Hekto

Dato : 14-12-03 21:15

In article <brickg$1ua6$1@news.cybercity.dk>, Tony Lorentzen says...
> ... øv øv øv øv og endnu mere ØV!
>
> Fazeren har været en tur i asfalten :-/

AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!

Fra : anders majland

Dato : 14-12-03 20:29

> ... øv øv øv øv og endnu mere ØV!
> Fazeren har været en tur i asfalten :-/

Sådan noget lort - jeg kender det kun alt for godt. Under orkanen i 1999
havde jeg tøjret den så godt jeg kunne men apriliaen blev alligevel
tippet og lå med baghjulet 1/2 meter oppe i stakittet (Den eneste måde
den kunne drejes på) Efter at jeg havde fået rejst den op igen og tøjret
den et andet sted blev den torpederet af en løbsk fyldt
affaldscontainer.

Fra : Msp

Dato : 14-12-03 22:00

Min dybeste medfølelse......

Mogens

Fra : Christian Knudsen

Dato : 14-12-03 23:13

> [...]
> skrammer på styr, blinklys, greb, generator-dæksel osv.
>
> Endnu mere bittert var det at jeg var 5-10 min. fra at gå ned og rulle den

Ej - det er faneme ærgeligt Tony - føler med dig og din Fazer

mvmch
christian

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-12-03 23:25

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> skrammer på styr, blinklys, greb, generator-dæksel osv.
>
> Endnu mere bittert var det at jeg var 5-10 min. fra at gå ned og

Nej, nej, nej - det er da bare for surt Synd for dig.

I sådan en situation kan det hjælpe at spille "Bright Side og Life" fra Life
of Brian

Always look on the bright side of life.

[whistling]

Always look on the light side of life.

[whistling]

If life seems jolly rotten,

There's something you've forgotten,

And that's to laugh and smile and dance and sing.

When you're feeling in the dumps,

Don't be silly chumps.

Just purse your lips and whistle. That's the thing

Allan Bojesen

..

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-12-03 00:38

Allan Bojesen wrote:

[snip - Always look on the bright side of life]

Takker Allan!

Det hjalp faktisk lidt

--
Tony

Fra : Michael Brock

Dato : 14-12-03 23:42

Hej..T..
Jeg føler med dig, det er f...... surt..Næsten ligeså surt som da du skulle
have den og de væltede den på værkstedet...
Jeg tror godt det kan betale sig at bruge sin forsikring. det må du få
undersøgt..

PS: Husk du skal med Grisen og mig og alle andre der gider her fra gruppen
til Assen til sommer, det kan du jo gå og tænke på, så er det ikke så surt
det hele alligevel

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-12-03 00:39

Michael Brock wrote:

> Hej..T..
> Jeg føler med dig, det er f...... surt..Næsten ligeså surt som da du
> skulle have den og de væltede den på værkstedet...

Ja - men kun næsten - for denne gang er jeg nødt til selv at bekoste
skaderne...

> Jeg tror godt det kan betale sig at bruge sin forsikring. det må du få
> undersøgt..

Ja det er rigtigt. Jeg må lige få det undersøgt til bunds i morgen.

> PS: Husk du skal med Grisen og mig og alle andre der gider her fra
> gruppen til Assen til sommer, det kan du jo gå og tænke på, så er det
> ikke så surt det hele alligevel

Jeps - det skal jeg huske!

--
Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-12-03 00:14

Tony Lorentzen wrote:

> ... øv øv øv øv og endnu mere ØV!
>
> Fazeren har været en tur i asfalten :-/

Æævævævvævævævvvævævvæv
--
mvh Jes Vestervang - der stadig sidder på uni... gab

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-12-03 07:26

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
> Resultat: Flækket styrkåbe, bule i tanken, et bukket kåbe-beslag, div.
> skrammer på styr, blinklys, greb, generator-dæksel osv.

Hej Tony.

Øv det er sq uhældigt :-/ , den har godt nok haft en uhældig start på sit
rullende liv den "bette" Fazer !

Du må se lidt positivt på det, er svært ved det godt !, men der er trods alt
3-4 måneder til at du skal bruge den igen,
og hvem ved, så er der måske lidt luft i økonomien, så kan du jo samtidigt
få foretaget det farveskifte du gerne ville have !,
det var sølv den skulle være ikk'

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-12-03 07:42

"Dennis Hellan Pedersen" skrev...

> [...]
> og hvem ved, så er der måske lidt luft i økonomien, så kan du jo samtidigt
> få foretaget det farveskifte du gerne ville have !,

Jeg mener det var blå...

mvmch
christian

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-12-03 11:38

Christian Knudsen wrote:

> Jeg mener det var blå...

Det kommer til at gøre NAS!

--
Tony
Forslået Kilofazer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-12-03 11:39

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Øv det er sq uhældigt :-/ , den har godt nok haft en uhældig start på
> sit rullende liv den "bette" Fazer !

Ja - så håber jeg tilgengæld at jeg kan køre maaaange år endnu uden at
skvatte.

> [...]
> og hvem ved, så er der måske lidt luft i økonomien, så kan du jo
> samtidigt få foretaget det farveskifte du gerne ville have !,

Hehe. Jeg har lige købt lejlighed så det er der nok ikke. Jeg må nok bare
indse at jeg må køre de første 3-4 måneder af næste sæson med skrammer...

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-12-03 09:32

Øv øv. Men det var da også et forba.... vejr

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : TheHobbit

Dato : 15-12-03 15:02

Nejda! Sur sur røv.

Men du kender i det mindste den naturlige årsag og kan kommer vidre - hvis
det var hærværk med ukendte gerningsmænd ville man nok gå og se banditter
over alt i lang tid efter... det er selvfølgelig en ringe trøst når den
elskede ligger på siden.

Det er det man på Jysk kalder "træls"

Hvor meget kommer reperationerne til at koste?

/Stephan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-12-03 18:56

TheHobbit wrote:

> [...]
> hvis det var hærværk med ukendte gerningsmænd ville man nok gå og se
> banditter over alt i lang tid efter... det er selvfølgelig en ringe

Ja det er en ringe trøst - men ikke desto mindre rart at vide at det ikke er
nogen, der kommer tilbage og ødelægger bare for at ødelægge.

> Hvor meget kommer reperationerne til at koste?

Puha. 10.000 måske? Jeg ved det ikke sikkert endnu. Jeg afventer priser på
dele fra Aagesen.

--
Tony

Fra : Wheeler