Rejsebeskrivelser...?
Fra : Anders Houmark

Dato : 14-12-03 15:56

Hejsa..
Jeg søger lidt sider med informationer/fortællinger om folks rejser/ture på
motorcykel.. Sådan lidt tur-dagbogs-agtigt.. Synes ikke Google er så sød ved
mig i dag

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Brian Lænø

Dato : 14-12-03 16:20

"Anders Houmark" skrev

www.ducati.dk kan du finde lidt, kig under ekspressen.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Kenneth

Dato : 14-12-03 19:31

> Jeg søger lidt sider med informationer/fortællinger om folks rejser/ture

> motorcykel.. Sådan lidt tur-dagbogs-agtigt.. Synes ikke Google er så sød
ved
> mig i dag

Hej.

Vores tur til Nordkap i 2002. http://www.ziax.dk/, under Honda ST1100

Mvh

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Nicolaj C.

Dato : 14-12-03 19:36
Fra : Finn

Dato : 14-12-03 20:15

Jeg har også lidt om Nordkap
http://home10.inet.tele.dk/autzen/

Finn

Fra : Poul B-H

Dato : 14-12-03 20:29

Her er en masse. Prøv at bladre rundt på site'n. Der er også et Sahara
Forum.

Poul B-H

Fra : Ped

Dato : 14-12-03 21:29

Anders Houmark wrote:
> [...]
> motorcykel.. Sådan lidt tur-dagbogs-agtigt.. Synes ikke Google er så sød ved

Der er også lidt blandet her:

http://home20.inet.tele.dk/pedmail

Klik på "Touring" og scroll nedad. Der er fra de sidste ca. 19 år.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-12-03 09:48

Du kan finde lidt på min side, henriknielsen.dk om et par ture syd på og en
enkelt til Island (meget tekst). Senere i år kommer der også en del tur på
Raptor, men vi er ved at redigere tursiderne i øjeblikket. Men der strækker
turene sig fra Gibraltar til Island

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 11:41

> [...]
> Jeg søger lidt sider med informationer/fortællinger om folks rejser/ture

> motorcykel.. Sådan lidt tur-dagbogs-agtigt.. Synes ikke Google er så sød

www.bikertorben.dk
På min egen side, er der bl.a. en historie om, den gang jeg kørte på Harley
gennem Arizona, New Mexico, Nevada og Californien

Ellers er der jo:

www.possi.de/
En tysker, der har været afsindigt mange steder på mc. Masser af flotte
billeder.

http://www.advrider.com/Fame/Fame.html
Forskellige turbeskrivelser

Og en af mine favoritter lige for tiden:
http://www.geocities.com/TheTropics/Cabana/5246/Nord/nordkappindex.html
To amerikaneres tur fra Tyskland til Nordkapp, videre gennem Finland til
Rusland og sydover igen gennem de baltiske lande. På to uger!

Hilsen
Biker-Torben

Fra : Schlaeger

Dato : 15-12-03 14:02

Anders Houmark wrote:

> [...]
> motorcykel.. Sådan lidt tur-dagbogs-agtigt.. Synes ikke Google er så sød ved

Hejsa.

Jeg vil helt klart foreslå dig at grave ned i tidligere numre af Touring
Nyt, som gennem tiden har indeholdt en hel del af den slags.

Mvh Schlaeger

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-12-03 16:42

Anders Houmark wrote:

[KLIIIiiiiiip]

Tak for alle links.. der er til et par timers læsning ihvertfald

Der er en masse gode historier imellem, indtil videre har jeg læst
http://www.ducati.dk/ekspressen/mongoliet.html og Biker-Torbens tur i USA,
begge to er rigtig gode :)

--
Anders Houmark