Kabler søges fra sympatisk gavmild person
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 19-04-01 11:58

Hej,

Hvis en eller anden altruistisk person drukner i kabler og har en stærk
trang til at forære mig dem (eller sælge billigt), så mangler jeg:

Et mac serielkabel (Runde mac-seriel i begge ender (Mini-DIN 8)). (jeg
har lånt mit printerkabel til en fyr jeg ikke vil se igen. Nu kan jeg
ikke printe... *LOL*)

Et kabel med mac-seriel stik i den ene ende (Mini-DIN 8) og PC
serielstik "der minder om scsi-stik i udformning" i den anden ende
(DB-25).

Et kabel med Mac seriel (Mini-DIN 8) i den ene ende og en PC COM-stik i
den anden ende (DB-9).

Et Firewire kabel der har "brede normale" stik i begge ender (FW-6)

Har nogen noget af følgende og er usædvanlig rar, er jeg meget
taknemmelig.

Håbe håbe,

Spritt

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 19-04-01 16:24

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:

> (jeg
> har lånt mit printerkabel til en fyr jeg ikke vil se igen. Nu kan jeg
> ikke printe... *LOL*)

Nå, så hjælper det jo ikke stort, hvis *han* reflekterer - med mindre
han evt. kunne _sende_ det!?

Moralen må være, at man bør (søge at) 'recover' sit isenkram, _inden_
man træffer (eller i hvert tilfælde *forkynder*) slige uigenkaldelige
beslutninger!! ;-/

Spøg til side: Jeg har desværre ikke andre kabler, end de til min aktive
konfiguration nødvendige.

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 19-04-01 20:58

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:
> Et kabel med mac-seriel stik i den ene ende (Mini-DIN 8) og PC
> serielstik "der minder om scsi-stik i udformning" i den anden ende
> (DB-25).

Det vil nok hjælpe, hvis du angiver, hvad det skal bruges til, for de
findes faktisk i i hvert fald 2 udgaver: 1 til modemer, og 1 til Apples
tidlige printere (bl.a. ImageWriter I) - og de to ender af kablet er
ikke forbundet ens, så ...

/hc

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 25-04-01 18:22

On Thu, 19 Apr 2001 12:58:28 +0200, Spritt Schapiro wrote
(in message <1es43dz.1sgosayfx3wtuN%spritt@startrekmail.com>):

> [...]
>
> Et kabel med mac-seriel stik i den ene ende (Mini-DIN 8) og PC serielstik
> "der minder om scsi-stik i udformning" i den anden ende (DB-25).

Jeg kan forære dig et "printerkabel" og et "modemkabel" - jeg bruger andre
"ord" for at du kan tjekke om vi snakker om det samme.

Mail tilbage i GRUPPEN - overdragelsesproceduren kan vi maile privat
(Ulrich(at)teliaDOTcom)

/Ulrich

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 26-04-01 16:23

> [...]
> "ord" for at du kan tjekke om vi snakker om det samme.
>
> Mail tilbage i GRUPPEN - overdragelsesproceduren kan vi maile privat

Fedt.
Hvor i landet befinder de sig? Er der noget du lige står og mangler?
mail gerne til mig priv., adressen er okay (jeg bli'r ikkke spam'et).

Spritt

--
Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk * http://www.trekkies.dk